Hvilken switch - tre forskellige at vælge ~
Fra : Jimmy

Dato : 02-11-01 08:54

Hej

Jeg står og skal købe en switch men ved ikke om de billigste også er de
dårligste?

Mit krav er blot at de kører 10/100, minimum 8 porte og ikke har blæser.

Jeg har fundet tre billige:

eTen
EW-308R
478 kr

Cnet
CNSH.800 SOHO
579 kr

Surecom
SU-EP-808X-R
583

Er der nogen der ved om disse er OK og hvilken jeg skal vælge?

Tak, Jimmy

Fra : **Mingo**

Dato : 04-11-01 00:14

"Jimmy" <stuffy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> dårligste?
> EW-308R
> 478 kr
> CNSH.800 SOHO
> 579 kr
> SU-EP-808X-R
> 583
>
>Surecom er udmærket, ellers har Rubytech lavet en 8 ports switch 10/100
nway, som har vundet flere priser (bruger selv sådan en...)

Mvh. Mingo