Kærtegne anus!!
Fra : Hansolo

Dato : 02-11-01 01:43

Min kæreste og jeg skal prøve at dyrke analsex!, hvordan kærtegner man
anus??

Skal det slikkes eller røres på speciel måde, jeg aner det ikke, er der
nogen der kan komme med nogen gode råd!

mvh

Lasse

Fra : Dan Andersen

Dato : 02-11-01 10:19

Hej Lasse,

> Min kæreste og jeg skal prøve at dyrke analsex!, hvordan kærtegner man
> anus??

Det skal nok blive dejligt, kan kun anbefaldes.

> Skal det slikkes eller røres på speciel måde, jeg aner det ikke, er der
> nogen der kan komme med nogen gode råd!

Der er mange måder, at kærtegne anus på, jeg kan dog kun give dig dem, jeg
kender til, og har afprøvet.Om det er dig, eller din kæreste (eller begge)
som skal "have turen bagi" er ligegyldigt, det er dejligt uanset køn
(ja, også for mænd)

1) Renlighed, er det vigtigste i denne leg, tag et bad før i begynder at
lege bagi, evt. kan de/de person(er) som skal fornøjes, rense sig oppe i
endetarmen. (kan gøre ved at sprøjte vand op bagi (DET virker)). Det er helt
turnoff hvis der plusligt lugter fælt (for de fleste person !!)

2) Dildoer (alm / anal dildo (butplug m.m))/pikken, som nok mest er mest
brugt, kan klart anbefaldes, men husk glidecream, og evt. kondom.

3) Berøring med fingerne i og omkring anus

4) Tungen/slikkes, dette kræver naturligvis _helt_ renlighed, men klart også
den bedste måde at kærtegne anus på (for mig og kæresten), dette kan helt
klart anbefaldes. I kunne evt. starte med dette, inden i begynder at bruge
pikken/dildoer.

Det var lige de måder jeg kan anbefalde, som skrevet, findes der sikkeret
mange flere.

Håber du kunne bruge noget af det.

Mvh

Dan Andersen

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-01 10:51

"Dan Andersen" <d@d.dk> wrote in message news:iytE7.1923$LW.470544436@news.orangenet.dk...
> Det var lige de måder jeg kan anbefalde, som skrevet, findes der sikkeret
> mange flere.

Du glemte en ret vigtig ting: Gå L A N G S O M T til værks

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Problemer med håret, tjek http://www.haardoktor.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 02-11-01 19:28

Hej John,

> Du glemte en ret vigtig ting: Gå L A N G S O M T til værks

Både og, ja og nej. Jeg vil mene, at det "kun" (ikke fordi at man overhovdet
skal tage let på det) er hvis man kaster sig ud i punkterne : (1) 2 og
3...ved brug af tungen, ser jeg det ikke somom, at man skal slikke langsomt
i starten, da det jo er udenpå, dog, hvis man stikker tungen ind, så har du
ret i, at det _skal_ ske langsomt !!.

Mvh

DAn Andersen

Fra : Gert Kethmer

Dato : 02-11-01 22:04

> Min kæreste og jeg skal prøve at dyrke analsex!, hvordan kærtegner man
> anus??
>
> Skal det slikkes eller røres på speciel måde, jeg aner det ikke, er der
> nogen der kan komme med nogen gode råd!

Jeg har aldrig dyrket reel analsex - måske mest pga. mine hæmninger omkring
netop dette punkt, men når min dejlige kone sidder ovenpå tager jeg hende
nogle gange et fast greb om ballerne og lader en finger eller to "prikke"
til anus. Det er hun ret vild med.

Gert

Fra : Hansolo

Dato : 03-11-01 17:51

> [...]
> nogle gange et fast greb om ballerne og lader en finger eller to "prikke"

Sådan plejer det også foregå her!!

:)

Fra : Claulle

Dato : 05-11-01 21:17

"Gert Kethmer" wrote in message men når min dejlige kone sidder ovenpå tager
jeg hende
> nogle gange et fast greb om ballerne og lader en finger eller to "prikke"
> til anus. Det er hun ret vild med.

Eller hvis man tager hende bagfra er det godt med en tommelfinger der lusker
sig ind i anus. OBS!!! Husk lige at den skal være ret våd (tommelfingeren
altså) Det har jeg hvertfald haft succes med. Men dog er det nok lige en god
ide at lægge mærke til hendes reaktion om dette.... det er ikke alle der
bryder sig om det.

Venlixt hilsen
Claus S.

Fra : Ripper

Dato : 07-11-01 21:29

"Claulle" <claulle@mail.dk> wrote in message news:<3be6f385$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Gert Kethmer" wrote in message men når min dejlige kone sidder ovenpå tager
> jeg hende

Ja men at slikke virker nu bedre! Bare MEGET vigtigt at kvinden/manden
er ren i numsehullet!!

> [...]
> ide at lægge mærke til hendes reaktion om dette.... det er ikke alle der

AW :-/ Husk nu lige det der glidecreme det går nu altså bedre med det!