Spild af Færøer
Fra : Tobias Lynge Herler

Dato : 01-11-01 23:06

Hej freax!

Jeg ærger mig meget over Katrin Ottarsdóttirs dansk-færøske film "Bye Bye
Bluebird" - ikke alene fordi jeg er besat af Færøerne og derfor synes,
filmen er spild af vidunderlig baggrund, men også fordi jeg synes, filmen er
regulært dårlig.

Er der nogen, der har filmen i frisk erindring og kan give mig ret eller
modsige mig?

venlig hilsen
Tobias Lynge Herler
--
www.philm.dk
- filmanmeldelser

www.northzoom.com
- fotografier fra norden

Fra : Hans Petter Laberg

Dato : 02-11-01 11:13

"Tobias Lynge Herler" <tobias@philm.dk> skrev i melding
> [...]
er
> regulært dårlig.
>
> Er der nogen, der har filmen i frisk erindring og kan give mig ret eller

Kan jeg få motsi deg? Jeg syntes "BBBB" var en glimrende film. Likte
skikkelsene godt og et par av scenene var direkte stortartede (bl.a
fremføringen av "The singer" på samfunnshuset) ... Men jeg kan godt skjønne
de som ikke liker den. Den er kanskje for quirky for dem. Dessuten er ikke
mannen med bilen noen stor skuespiller.

HPL