Ascom Eurit 40
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 01-11-01 21:09

Sælges ovenstående stadig, og er der nogen der kender prisen?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-01 21:37

Thu, 1 Nov 2001 21:08:59 +0100, skrev "Peter Elmkvist Snabe"
<peter@snabe.dk>:

>Sælges ovenstående stadig, og er der nogen der kender prisen?

Den eneste jeg umiddelbart kunne finde på google, hvis det skulle
en rimelig lokal side var en norsk og der skal man ringe efter
pris.

<http://www.linq-as.no/telefon/ascom/eurit40.htm>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Karsten Jühne

Dato : 01-11-01 21:54

Prøv hos: http://www.neumannct.de/
--
Mvh.
Karsten

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-11-01 23:41

Hej

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote:

>Sælges ovenstående stadig, og er der nogen der kender prisen?

Ja da, den 'lever' i bedste velgående, prisen er DM 439,- hos den
leverandør som Karsten omtalte.

Men, idag ville jeg nok kigge lidt nærmere på Ascom Eurit 4000 istedet
!, omend den er lidt dyrere, DM 629,- Find evt. billeder og specs. på
Ascoms HP: www.ascom.ch

--
M.v.h. Ole®