Musikvideoer
Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 01-11-01 16:34

Hej
Jeg synes det er lidt dødt her så jeg vil prøve om jeg kan sætte en
diskusion i gang.

Emnet er musikvideo (ta-daaa!!! nogen havde måske allerede gættet det ud fra
emnet)

Hvad er den bedste musikvideo der nogensinde er lavet? Hvorfor er den god?
og i hvor stor udstrækning skal en musikvideo hænge sammen med sangen
(teksten)? Kan en god musikvideo redde en dårlig sang?

En af mine egen yndlings videoer er Come to daddy - Aphex Twin, fordi jeg
synes at musikken og videoen passer rigtig godt sammen. De små dværge med
underlige ansigter, passer perfekt ind i dette syrede og hårdt rockede
univers som Aphex Twin laver.

En anden video som jeg synes er utrolig god, er Pagan Poetry - Björk. I
dette tilfælde er det ikke fordi der er en nøjere sammenhæng mellem video og
musik (feks. viser den historie som teksten fortæller), bortset fra begge er
forholdsvis stille, men mere fordi videoen er utrolig flot og alligevel
understøtter musikken godt.

En par stykker i den lidt mere sjove afdeling f.eks. Beastie Boys -
Sabotage, fordi jeg virkelig får et kick af at se den video på grund af den
fede, fede 70'er actionstil der er i videoen.

Så er der selvfølgelig Fatboy Slim's videoer der vel nærmest er et kapitel
for sig. Feks. Weapon of Choice, fordi man efter at have set Christopher
Walkens dans, rigtig for lyst til at danse selv, og så selvfølgelige, Praise
You, pga. den sjove, anarkistiske hjemmevideostil, hmmm.... tjah... måske en
dårlig grund, men der er nu noget anderledes ved den, der gør den fed...

Hvilke videoer synes i er fed? (det gør ikke noget hvis i har lidt bedre
begrundelser end mig.

Lad nu være med bare at nævne jeres yndligsband, bare for at nævne dem. De
overstående er alle sammen bands/kunstnere som jeg godt kan lide, men ikke
som jeg vil kalder mine yndlings band, så det kunne være fedt hvis vi kunne
kommer ud over det almindelig
fan-"mit-band-er-bedre-end-dit"-plidder-pladder... (det er selvfølgelig ikke
forbudt at nævne sit yndlingsband)

/Troels
--
_____________
ICQ: 109747268

Fra : zcully

Dato : 01-11-01 17:33

For mig står Korns Freak on leash temmelig tydelig i min hukkommelse. En
totalt flot video, som starter med at man ser en tegnefilm hvor nogle børn
leger (coveret til follow the leader) og en politibetjent kommer rendende,
men snubler og taber sin pistol, som går af.
Kuglen flyver så ud igennem en plakat med Korn og id i virkeligheden hvor
man følger hele den destruktive gang både i normal og slow. Den ryger så ind
hvor Korn står og spiller og Jonathan Davis (sangeren) knipser til den og
den tager hele turen tilbage igen, for så til sidst at ryge ud i tegnefilmen
igen..........
Fed fed video...

Eller så står Peter Gabriels Sledgehammer som en af de flotteste og også
mest bizare efter min mening. (mange af hans videoer er flotte og dyre)....

/zcully

Fra : Christian Muus

Dato : 01-11-01 18:10

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor Korn står og spiller og Jonathan Davis (sangeren) knipser til den og
> den tager hele turen tilbage igen, for så til sidst at ryge ud i

Har de ikke også lavet en video, hvor der er et par kendte skuespillere med
i? Bl.a. Udo Kier

--
Christian Muus

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 01-11-01 18:22

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> writes:
> Har de ikke også lavet en video, hvor der er et par kendte skuespillere med
> i? Bl.a. Udo Kier

Korn's "Make Me Bad", med Udo Kier og Brigitte 'alone Nielsen.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : zcully

Dato : 01-11-01 17:36

Ups, jeg gemte selvfølgelig Smack my bitch up med Prodigy.........
Shit hvor en video..

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 01-11-01 19:16

Alt med Michael Jackson! Han var ligesom personen som ændrede konceptet ved
musikvideoer, da han for alvor skabte spændende videoer med sit Thriller
album, som betød en masse promotion. Musikvideoen til Thriller er ved nok en
af de mest gennembrydende videoer i historien. Nogle vil sikkert diskutere
om det er en minifilm frem for en musikvideo.

Fra : Uffe Holst

Dato : 01-11-01 21:07

In an article of 1 Nov 2001 GREGERS HANSEN wrote:

> [...]
> af de mest gennembrydende videoer i historien. Nogle vil sikkert diskutere
> om det er en minifilm frem for en musikvideo.

Har vi ikke tidligere haft den diskussion, at det nu ikke var Michael
Jackson, der var den første til at lave en lille minifilm ud af en
musikvideo, men at andre kunstnere havde gjort det tidligere.

Men Thriller har uden tvivl været den af disse minifilm, der har fået
størst opmærksomhed.

--
Uffe Holst

Fra : Peter G.

Dato : 01-11-01 22:17

In article <15.x4.PG2OKVMZvqbjCdc.NR@post6.tele.dk>, Uffe Holst
<uhc@post6.tele.dk> wrote...

> Men Thriller har uden tvivl v=E6ret den af disse minifilm, der har f=E5et
> st=F8rst opm=E6rksomhed.

Du bruger desværre "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable" som
opssætning. Vil du ikke være så venlig at slå det fra, så vi/jeg slipper
for de "mærkelige" ÆØÅ'er ;)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Betin@

Dato : 01-11-01 19:44

In article <3be16b77$0$4931$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
lundlaursen@mail1.stofanet.dk says...

George Michael's Outside bare fordi den oser af selvironi(der er lidt
YMCA over den politiuniform) og samtidig tager gas på det amerikanske
politi.

Betin@

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-11-01 20:15

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk>
> Hvad er den bedste musikvideo der nogensinde er lavet?

Michael Jackson: Black or White. (Originalt valg, ikke?)

>Hvorfor er den god?

Popkultur på højeste plan: En masse underholdning (inkl. John
Goodman, Macalay Culkin og Homer og Bart Simpson; original
scenografi i kraft af den multikulturelle besætning i videoen; et
rigtig flot billedsprog, f.eks. billedet med Frihedsgudinden og en
række andre internationale monumenter; original brug af teknologi
(de der morphingsekvenser); altsammen kombineret med et
temmelig letforståeligt, men ægte budskab (i sang såvel som video)
og en om ikke andet udfordrende bilsmadringsscene.

> og i hvor stor udstrækning skal en musikvideo hænge sammen
> med sangen (teksten)?

Der er ikke noget "skal" for mig. Det er dog som regel bedst, hvis
stemningen er nogenlunde den samme.

> Kan en god musikvideo redde en dårlig sang?

Sangen bliver selvfølgelig ikke bedre, men man kan godt sidde og
glo på en god video, selv om man er helt ligeglad med musikken.
Derfor kan videoer sikkert også gøre sange til hitlistehit.

> og så selvfølgelige, Praise
> You, pga. den sjove, anarkistiske hjemmevideostil, hmmm.... tjah... måske en
> dårlig grund, men der er nu noget anderledes ved den, der gør den fed...

Dén har jeg nu aldrig forstået. Sådan meget sjov et par gange, men
som "den bedste musikvideo der nogensinde er lavet"?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : bonfils

Dato : 01-11-01 20:43

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse
> "Troels Lund Laursen" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk>
>
> Michael Jackson: Black or White. (Originalt valg, ikke?)

> Popkultur på højeste plan: En masse underholdning (inkl. John
> Goodman,

En lille kommentar: Jeg gik faktisk også og huskede det som John Goodman,
men da jeg så videoen igen forleden gik det op for mig, at familiefaderen
spilles af George Wendt ("Norm" fra "Sam's bar").

--
bonfils
http://bonfils.com

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-11-01 23:57

"bonfils" <mail@bonfils.my.underwear.com>

> En lille kommentar: Jeg gik faktisk også og huskede det som John Goodman,
> men da jeg så videoen igen forleden gik det op for mig, at familiefaderen
> spilles af George Wendt ("Norm" fra "Sam's bar").

Det lader sgu til, du har ret. Mærkeligt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 01-11-01 22:28

måske en

> Dén har jeg nu aldrig forstået. Sådan meget sjov et par gange, men
> som "den bedste musikvideo der nogensinde er lavet"?

Nej ok... måske ikke den bedste video nogensinde. Den kom også mere med
fordi den trods alt er rimeligt opsigtsvækkende og anderledes end hvad man
ellers ser på MTV....

/Troels

Fra : Tina

Dato : 01-11-01 23:03

> [...]
> og i hvor stor udstrækning skal en musikvideo hænge sammen med sangen
> (teksten)? Kan en god musikvideo redde en dårlig sang?

Hejsa

Den video jeg personligt synes er fedest, er Eminems "Stan". (Den
ucencurerede version). Tekst, musik og billeder passer sammen. Så godt, at
jeg var dybt berørt, første gang jeg så den.

Hilsen

Tina

Fra : Troels Frøkjær

Dato : 02-11-01 10:19

Jeg synes musikvidoer stjæler dine egne indre billeder.

Prøv engang at se en musikvideo med et nummer du holder af, og så sæt pladen
på bagefter.

Jeg synes musikvideoer er noget lort. Til trods for at jeg elsker film og
musik, men hver for sig tak !!!

Troels Frøkjær

www.froekjaerkoncert.dk
"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk> skrev i melding

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-11-01 12:14

In an article of 2 Nov 2001 Troels Frøkjær wrote:

> Jeg synes musikvidoer stjæler dine egne indre billeder.
>
> Prøv engang at se en musikvideo med et nummer du holder af, og så sæt pladen
> på bagefter.

Det er det samme som at læse bogen og efterfølgende se filmen.

--
Uffe Holst

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 02-11-01 15:14

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in message

Det er det samme som at læse bogen og efterfølgende se filmen.

Det er korrekt at det at lytte til et nummer og at se nummeret samtidig med, at
man ser en musikvideo er helt forskellige oplevelser. For mig er "den ideellle
musikvideo" en video, hvor tema og atmosfære fra musiknummeret også kommer til
udtryk i musikvideoen på en sådan måde, at form og indhold smelter sammen.
Derudover sætter jeg meget pris på musikvideoer, der er stærkt narrative, hvor
en instruktør er i stand til at føre beskueren ind i et univers og fortælle en
historie, der er vedrørende og stærk, på blot nogle få minutter.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-11-01 10:28

"Troels Frøkjær" wrote:

> [...]
> på bagefter.
>
> Jeg synes musikvideoer er noget lort. Til trods for at jeg elsker film og

Man kommer jo til at tænke på George Michael - Praying For Time

Fra : Samson

Dato : 04-11-01 16:36

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message

> Man kommer jo til at tænke på George Michael - Praying For Time

Et utroligt godt nummer som bliver spillet alt for lidt!!!.
Genial tekst!.

George Michael is king, Michael Jackson is just noise!!!.

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 02-11-01 15:09

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> dårlig grund, men der er nu noget anderledes ved den, der gør den fed...
>
> Hvilke videoer synes i er fed? (det gør ikke noget hvis i har lidt bedre

Jeg synes også, at Sabotage er en stilren gang pastiche og får også et kick ud
af at se den.
Christopher Walkens har jo ofte stillet op til forskellige musikvideoer, og i
Weapons of Choice er han simpelthen suveræn. Det er en elegant video med en
sikker fornemmelse for musikalitet i billeder.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Enzo

Dato : 02-11-01 15:52

Mine yndlingsvideoer:
Teardrop m. Massive Attack
Jeg kan ikke blive træt af at se på det der musikalske foster....Jeg synes
det er så sødt og smukt og helt roligt, langt fra de oppustede Michael
Jackson videoer, som jeg hader af et ondt hjerte.

Big city nights m. Daft Funk
En hund i mandeformat, der vandrer rundt i storbynatten med en
ghettoblaster....Kan det blive bedre?

Come to daddy m. Aphex Twin
Uhyggeligt, simpelthen et rent mareridt transformeret til musikvideo. Stort.

Human behaviour m. Bjørk
Fordi hun ser så sød ud, og fordi det er så overbevisende en eventyrverden.

Kelly watch the stars m. Air
To piger spiller bordtennis, enkelt og rent. Et mesterværk.

Fra : Enzo

Dato : 02-11-01 16:09

> Big city nights m. Daft Funk

Nåja, måske et bogstav skulle skiftes ud her, men...Who cares...

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 02-11-01 18:16

> [...]
> det er så sødt og smukt og helt roligt, langt fra de oppustede Michael
> Jackson videoer, som jeg hader af et ondt hjerte.

Den stemmer jeg også på!!!

Men ellers kan jeg godt li' Beastie Boys' videoer, de er generelt ret
syrede/skæve...
Både Sabotage, den med Godzillaen, og deres "hemmelig agent"-video. Og så
selvfølgelig "Fight for your right!" *GG*

Musikalsk er jeg mest til Heavy Metal, men der er videoerne sjældent noget
specielt... Eller også har jeg bare været uheldig med dem, jeg har set!

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-11-01 10:56

Betina og Claus Ellegaard Skytte wrote:

> Musikalsk er jeg mest til Heavy Metal, men der er videoerne sjældent noget
> specielt... Eller også har jeg bare været uheldig med dem, jeg har set!

Du har måske ikke set videoen til One?

Metallica selv står bare i en lade og har ikke så meget med noget at gøre andet
end de vel skulle være med.
Ellers består videoen af en masse klip fra en gammel film jeg ikke kan huske
titlen på.
Hvor en soldat, uden arme og ben, lægger pakket helt ind i forbindinger i en
hospitalsseng.
Og man hører så hans tanker, hen over musikken, mens læger og sygeplejerske
kigger opgivende til ham.

Ellers har Faith No More da også lavet nogle, om ikke geniale, så underholdende
og anderledes videoer (Falling To Pieces og Epic f.eks.)
Var det ikke Die Krupps - To The Hilt der var en sort/hvid tegneserie?
KoRn - Freak On A Leash som har været nævnt før.
Iron Maiden's videoer. Can I Play With Madness står lidt frem i hukommelsen her.

Quensryche - Queen Of The Reich, hvor videoen foregår som en slags sci-fi film
hvor bandet er bevæbnet med strålepistoler og skal nedkæmpe den onde dronning.

Det var hvad jeg lige kunne komme på.
De er måske ikke alle lige revolutionerende men at HM-vidoer sjældent er noget
specielt er måske en sandhed med modifikationer.
God/dårlig fordelingen af musikvidoer er nok den samme blandt Rock-vidoer som
Pop-vidoer. Man ser bare ikke så mange Rock-vidoer, så de få gode der dukker op
forsvinder hurtigere ud af huskeren igen måske.

/Robert

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 06-11-01 14:43

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> wrote in message

> Mine yndlingsvideoer:
> Big city nights m. Daft Funk
> En hund i mandeformat, der vandrer rundt i storbynatten med en
> ghettoblaster....Kan det blive bedre?

Nej!*S*

> Come to daddy m. Aphex Twin
> Uhyggeligt, simpelthen et rent mareridt transformeret til musikvideo. Stort.

Helt enig
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Christian Muus

Dato : 06-11-01 17:44

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Big city nights m. Daft Funk
> En hund i mandeformat, der vandrer rundt i storbynatten med en
> ghettoblaster....Kan det blive bedre?

Sangen hedder nu "Da Funk". Men den er rimelig god - og sød

--
Christian Muus

Fra : Kasper

Dato : 09-11-01 13:57

On Fri, 2 Nov 2001 15:52:27 +0100, "Enzo" <anso@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>det er så sødt og smukt og helt roligt, langt fra de oppustede Michael
>Jackson videoer, som jeg hader af et ondt hjerte.

Damn, vi har næsten 100% samme smag. Massive Attack's video'er er som
regel rigtig, rigtig gode. Min favorit er Karmacoma....nok mest fordi
den er så mærkelig, hvilket passer perfekt til nummeret.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Gizmoduck

Dato : 03-11-01 11:19

On Thu, 1 Nov 2001 16:34:03 +0100, "Troels Lund Laursen"
> [...]

>og i hvor stor udstrækning skal en musikvideo hænge sammen med sangen
>(teksten)? Kan en god musikvideo redde en dårlig sang?

måske ikke den bedste, men i hvert fald en af de mere spøjse:

jeg kan desværre ikke huske hvilken sang det er, men det er en
gaaammel pink floyd musik video hvor de sidder på en mark og spiller
på fiktive instrumentermenter (Airguitar, airtrommer etc.)

videoen er lidt spøjs fordi de går sådan op i at lade som om de har
instrumenter....og fordi de tydeligvis er MEGET skæve ;)

(nogen der kan huske hvilken sang det er?)

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 03-11-01 14:23

> [...]
> instrumenter....og fordi de tydeligvis er MEGET skæve ;)
>
> (nogen der kan huske hvilken sang det er?)

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at videoen til "See Emily play"
passer nogenlunde på din beskrivelse. Det er godt nok lang tid siden jeg har
set den så jeg er ikke helt sikker.

Fra : Kenned

Dato : 04-11-01 19:05

>Hvad er den bedste musikvideo der nogensinde er lavet? Hvorfor er den god?
>og i hvor stor udstrækning skal en musikvideo hænge sammen med sangen
>(teksten)? Kan en god musikvideo redde en dårlig sang?

Jeg kan godt lide Powderfinger: The Metre, fordi den passer godt
sammen med sangen, og har lidt samme stemning, så den supplere
musikken godt. I videoen ser man en mand der venter på en elevator,
men som tænker på at falde ned af nogle trapper (lyder underligt, men
virker godt).
Ellers må jeg også nævne Peter Gabriel, der bare er fedt lavet, men
dog ikke giver musikken så meget, så det er ikke nødvendigt at de to
hænger sammen. Er der iøvrigt en der kan give et referat af nogle af
hans musikvideoer? just kidding. De er underlige, specielt Steam
og Sledgehammer.
Squarepusher: Come on my selector, med en pige på en anstalt der
bliver jagtet af en vagt er også fed. Kan ikke rigtigt lide musikken,
men det passer ok sammen, og videoen er bare for sej, og underlig. Jeg
ved dog ikke om det redder sangen, for den gider jeg ikke høre på
normalt, dvs at jeg kunne aldrig finde på at købe den.

Bare lige nogle jeg syntes burde nævnes
mvh Thomas

Fra : Fab-4011

Dato : 05-11-01 16:16

On Sun, 04 Nov 2001 19:05:19 +0100, Kenned <britney@mailme.dk> wrote:

> [...]
>ved dog ikke om det redder sangen, for den gider jeg ikke høre på
>normalt, dvs at jeg kunne aldrig finde på at købe den.

Åh ja, herlig video! Det er altid godt med videoer, der tør være sig
selv og kører på en god idé - i stedet for, som 9 ud af 10, at føre
sig frem på nogen smukke unge mennesker der laver synkroniseret
koreografi (Janet Jackson, anyone?)

Nogle af mine favoritter (der er sikkert flere):

- Björk - All Is Full Of Love (Chris Cunningham)
- Madonna - Frozen (Chris Cunningham)
- Tool - Prison Sex (Adam Jones)
- Daft Punk - Around The World (Michel Gondry)
- Cibo Matto - Sugar Water (Michel Gondry)
- Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) (?)
- Radiohead - Street Spirit/Fade Out (Jonathan Glazer)
- George Michael - Killer/Papa Was A Rolling Stone (Marcus Nispel)
- Mylène Farmer - Comme J´ai Mal (Marcus Nispel)

MVH
Niels

--
"I'm sorry, but never."
--Buffy the Vampire Slayer

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-11-01 17:16

"Fab-4011" <spam-chaff@p0st2.tele.dk>
> [...]
> selv og kører på en god idé - i stedet for, som 9 ud af 10, at føre
> sig frem på nogen smukke unge mennesker der laver synkroniseret

En god Janet Jackson-video: That's the way love goes.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 05-11-01 23:10

> [...]
> og i hvor stor udstrækning skal en musikvideo hænge sammen med sangen
> (teksten)? Kan en god musikvideo redde en dårlig sang?

Jeg kan huske i starten af 90'erne kom et industrial band frem med en sang
der hedder "To the hilt" hvor videoen primært foregår i en af båsene på et
offentligt toilet. Det virkede maget godt sammen med den intense stemning i
sangen.

Michael

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-11-01 00:01

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> offentligt toilet. Det virkede maget godt sammen med den intense stemning

Die Krupps, hvis jeg husker rigtigt. Jeps, fed video og fedt nummer. Masser
af gang i den.

/Nikolaj

Fra : Kasper

Dato : 09-11-01 13:58

> [...]

>og i hvor stor udstrækning skal en musikvideo hænge sammen med sangen
>(teksten)? Kan en god musikvideo redde en dårlig sang?

Video'en til Galleon's "So I Begin" er nam nam. Men nok mere for
åbenlyse grunde...hehe. Den kan ses på Dance Floor Chart på MTV, tror
jeg.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : TheDanishLlama

Dato : 14-12-01 13:31

Mine Yndlingsvideoer :

Madonna - Frozen
(ualmindelig smuk video, med nogle fede effekter)

Wierd Al Yankovic - Amish Paradise
(genialt sjov !!)

Eminem - Stan
(utrolig flot gennemarbejdet video)

Rammstein - Seeman
(Ved ikke hvorfor, der er bare et eller andet over den)

Outcast - Ms. Jackson
(Elsker videoer med dyr)

Guns'n'roses - November Rain
(FED video, og så bliver man ikke træt af den selvom den er 8 min+)

Take That - Back For Good
(Så rørende !! kan knapt nok se den uden at tude!!)

Robbie Williams - Angels
(Samme som take that)

Pet Shop Boys - Go West
(god sang og meget surealistisk video, med flotte effekter)

John Lennon - Woman
(så enkel, og alligevel så god...)

Cardigans - My favorite Game
(så fed video [i den 100% ucensurerede vers.)

Rednex - The Spirit Of The Hawk
(Smukt, Simpelthen Smukt !!)

mvh.
TheDanishLlama