Army of darkness.
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 01-11-01 16:29

Filmen kommer på TV Danmark på fredag og jeg ser frem til den, men er
kommet i tvivl om den måske er klippet i osv. er det mon smartere at få
fat i den på DVD, er den det værd.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-11-01 18:18

Tommy Nielsen wrote:

>kommet i tvivl om den måske er klippet i osv. er det mon smartere at få
>fat i den på DVD, er den det værd.

Ja, det er den ihvertfald. Men jeg har den ikke selv på DVD.

--
"...personality goes a long way."

http://chran.dyndns.dk - Nu med misbrug!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-11-01 18:21

Hej!

Tommy Nielsen wrote:

> Filmen kommer på TV Danmark på fredag og jeg ser frem til den, men er
> kommet i tvivl om den måske er klippet i osv. er det mon smartere at få
> fat i den på DVD, er den det værd.

Se den endelig ikke på TvD. De har reklamer og så sutter de generelt imho! Army
of Darkness er ude i en 2 disc special Edition og den styrer! Der er den
"originale" videoudgave (stort set lig VHS udgaven) og så er der et directors
cut og en dokumentarfilm m.v.

Filmen er en genial blanding af "horror", oneliners og motorsav :=)

Se den! Se den!

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 01-11-01 19:09

Takker for info.
Har lige bestilt: ARMY OF DARKNESS (DIRECTORS BOOTLEG CUT)
Der skulle være 96 min. i forhold til en anden udgave der kun varede 89 min.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-11-01 00:53

Hej!

Tommy Nielsen wrote:

> Takker for info.
> Har lige bestilt: ARMY OF DARKNESS (DIRECTORS BOOTLEG CUT)
> Der skulle være 96 min. i forhold til en anden udgave der kun varede 89 min.

Bootleg endda? Min er officiel. Du må vist lige finde linket til den du har købt
og poste det her.

Fra : HKJ

Dato : 02-11-01 07:38

Bootleg udgaven er også officiel, kig f.eks. på www.thedigitalbits.com

Fra : Keld Petersen

Dato : 02-11-01 07:39

Bootleg Edition er også officiel. Det er bare for at det skal lyde smart, at
den skal hedde det.

Personligt har jeg købt 2DVD'en da den kom - og synes det der ved at være
træls at selskaberne udgiver den samme film 240 gange...

Keld.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-11-01 10:29

Hej!

Keld Petersen wrote:

> [...]
>
> Personligt har jeg købt 2DVD'en da den kom - og synes det der ved at være
> træls at selskaberne udgiver den samme film 240 gange...

Ok, dvs. at det "bare" er den som osse findes på 2 disc udgivelsen?

Fra : Ole Kofoed

Dato : 02-11-01 10:55

Kim Voss Schrader skrev i meddelelsen
<3BE2673E.23F758A2@kampsax.dtu.dk>...
>Hej!

>Ok, dvs. at det "bare" er den som osse findes på 2 disc udgivelsen?

Region 1:

Army of Darkness (Universal)
Army of Darkness (Anchor Bay)
Army of Darkness Limited Edition 1-DVD(Anchor Bay)
Army of Darkness Limited Edition 2-DVD(Anchor Bay)
Army of Darkness "Bootleg" (Anchor Bay)

Ikke 240 versioner endnu, men om et par år kan det da være at Anchor Bay
er ved at være der

Mvh.

Ole

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-11-01 11:06

Hej!

Ole Kofoed wrote:

> Region 1:
>
> Army of Darkness Limited Edition 2-DVD(Anchor Bay)

Den har jeg

> Army of Darkness "Bootleg" (Anchor Bay)
>
> Ikke 240 versioner endnu, men om et par år kan det da være at Anchor Bay
> er ved at være der

De er ihvertfald på vej :)

Og for at gentage mit spørgsmål:

Det er samme udgave af filmen på dem alle? (altså den almindelige AOD og
directors cut AOD på 2 disc og bootleg'en).

Fra : Ole Kofoed

Dato : 02-11-01 11:42

Kim Voss Schrader skrev i meddelelsen
<3BE27019.E2C2F546@kampsax.dtu.dk>...

>Det er samme udgave af filmen på dem alle? (altså den almindelige AOD
og
>directors cut AOD på 2 disc og bootleg'en).

Så vidt jeg har forstået er "Bootleg" magen til LE 1-DVD / LE 2-DVD
(disk 2). Universals og den første udgivelse / LE 2-DVD (disk 1) fra
Anchor Bay indeholder biografversionen.

Mvh.

Ole

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-11-01 12:58

Hej!

Ole Kofoed wrote:

> Så vidt jeg har forstået er "Bootleg" magen til LE 1-DVD / LE 2-DVD
> (disk 2). Universals og den første udgivelse / LE 2-DVD (disk 1) fra
> Anchor Bay indeholder biografversionen.

Ok, så går jeg vist ikke glip af noget. Dog findes der flere forskellige
biografudgaver (eller videoudgaver af biografudgaven?). Ash har ihvertfald
forskellige replikker i nogen scener... "Good, Bad - I'm the guy with the gun"
eller "I ain't that good" da han skyder Bad Ash (mener den sidste replik er god
nok, men ret mig endelig hvis jeg husker forkert).