time function
Fra : Jacob Brandrup

Dato : 01-11-01 15:53

er der en der kan fortælle mig hvilke funktioner jeg skal bruge for at
finder ud af hvor mange sekunder
der er mellem feks 18:20:43 og 19:12:43

Mvh
Jacob N. Brandrup

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 01-11-01 16:33

"Jacob Brandrup" <webmaster@forgottenrealms.dk> skrev i en meddelelse
> er der en der kan fortælle mig hvilke funktioner jeg skal bruge for at
> finder ud af hvor mange sekunder
> der er mellem feks 18:20:43 og 19:12:43

Den der: (og så skal du lige splitte delene ud, se split eller lign..)
http://dk.php.net/manual/en/function.mktime.php

så trækker du det ene tal fra det andet og så har du antal sekunder mellem
de to :)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : Jacob Brandrup

Dato : 01-11-01 16:45

> [...]
> http://dk.php.net/manual/en/function.mktime.php
>
> så trækker du det ene tal fra det andet og så har du antal sekunder mellem

Jeg har selv fundet ud af det, jeg bruger dog date()
men tak afligevel ;)

Mvh
Jacob N. Brandrup