Back knap og Højre klick
Fra : Jacob Brandrup

Dato : 01-11-01 15:06

Er en der kan fortælle mig hvordan man ændre Back og højre klick
funktionerne så de ikke virker: Jeg er ved at lave mit afsluttende projekt
inde for datamekaniker uddannelsen og har brug for disse funktionen, da man
ikke må kunne gå tibage eller se koden

Mvh
Jacob N. Brandrup

Fra : lone jensen

Dato : 01-11-01 15:08

ang koden

kan de enten bruge vis kilde - eller downloade hele din site

så hvad kan du bruge det til? - hvis du vil skjule din kode skal alt laves i
flash

hilsen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-11-01 15:32

Jacob Brandrup wrote in

> [...]
> projekt inde for datamekaniker uddannelsen og har brug for disse
> funktionen, da man ikke må kunne gå tibage eller se koden

tsk tsk ... en datamatiker, der tror at man kan skjule sin HTML-kode ... :)

FUT: dk.snak.mudderkastning :)

--
.... der søger lejlighed fremleje/leje i Københavnsområdet. Max. kr. 3500 om
måneden alt inklusive.

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : N/A

Dato : 01-11-01 16:15

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-11-01 16:15

> tsk tsk ... en datamatiker, der tror at man kan skjule sin HTML-kode ...
:)

Læs igen. Han er netop IKKE datamatiker. (Hint: svensknøgle)

mvh
Kim Jensen

Fra : Jacob Brandrup

Dato : 01-11-01 16:18

> tsk tsk ... en datamatiker, der tror at man kan skjule sin HTML-kode ...
:)

jeg ved sku godt at du ikke kan gemme koden for alle med du kan gøre det en
del svære ved at fjerne funktionen fra højretasten da du ikke kan bruge
View->Source nå det står i en frame (mener jeg)

men nok om det jeg har ikke brug for det afligevel

Fra : Mickey

Dato : 01-11-01 16:30

> del svære ved at fjerne funktionen fra højretasten da du ikke kan bruge
> View->Source nå det står i en frame (mener jeg)

no problemo - i frame-sourcen står der det filnavn du bruger, så er det bare
at tilgå det direkte!

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-11-01 16:35

Jacob Brandrup wrote in

>:)
>
> jeg ved sku godt at du ikke kan gemme koden for alle

man behøver ikke at bande ... :)

> med du kan gøre
> det en del svære ved at fjerne funktionen fra højretasten da du ikke
> kan bruge View->Source nå det står i en frame (mener jeg)

Se på det på denne måde: Hvis det er en bruger, der virkeligt gerne vil læse
og hugge din kode, så finder vedkommende en metode til at gøre det på ...
ligemeget hvad du gør ved det. Hvis det er en uerfaren bruger - der blot er
nysgerrig - så vil vedkommende sikkert ikke kunne gennemskue det
revolutionerende i din kode ... og dermed ikke bruge det til noget.

Når så alt det er sagt, så blander du dig i, hvordan min (og alle andres)
browser opfører sig ... og det er imo ikke pænt.

Anyway ... det er ret nemt at lave simpelt:

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-11-01 16:47

Jacob Brandrup skrev:

> [...]
>inde for datamekaniker uddannelsen og har brug for disse funktionen, da man

Hvorfor må man ikke kunne gå tilbage?

Hvorfor må man ikke kunne se koden?

Lige gyldigt hvor meget javascript du putter i der prøver at slå disse
funktioner fra, så vil jeg æde min gamle hat på det er muligt
alligevel!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 01-11-01 17:38

> Lige gyldigt hvor meget javascript du putter i der prøver at slå disse
> funktioner fra, så vil jeg æde min gamle hat på det er muligt
> alligevel!

For eksempel ved at slå JavaScript fra i browseren
--
Andreas
http://www.solitude.dk