Erfaringer med Panasonic GD93
Fra : Claus Rolsted

Dato : 01-11-01 13:38

Hej folkens,

jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med Panasonic GD93 -
evt. i sammenligning med Nokia 6210 (som ganske vist er lidt nyere og
dyrere) ??
ALT modtages med glæde!!

Bl.a. vil jeg gerne høre om :
- hvor robust GD93 er,
- hvordan menusystemet er sat op (om den er for langsom i menuerne),
- hvor lang standbytid den har,
- andet I synes kan være relevant for mig og
- jeres samlede anbefaling.......

På forhånd MANGE tak..... (jeg har set den til 1649,- fra ny uden abon. hos
www.Eurotell.dk, Roskildevej 284. Hvis man bestiller inden 1/1-02 er fragt
gratis og der følger et bærbar håndfri sæt med gratis).

Mvh

Claus Rolsted
Icq: 91028400

Fra : Mickey

Dato : 01-11-01 14:27

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

> - hvordan menusystemet er sat op (om den er for langsom i menuerne),

er det ikke ofte simkortets skyld hvis den er langsom ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Kim

Dato : 01-11-01 16:54

> [...]
> www.Eurotell.dk, Roskildevej 284. Hvis man bestiller inden 1/1-02 er fragt
> gratis og der følger et bærbar håndfri sæt med gratis).

Jeg kender desværre ikke GD93, men har i gennem flere år haft en GD90 som
jeg har været utrolig glad for. Den har fået nogle tæsk, men jeg har aldrig
haft problemer med den.
Jeg har netop købt en GD95 og den har klart mange forbedringer i forhold til
GD90 (hvilket GD93 formentlig også har!)
Alt i alt synes jeg at Panasonic laver nogle fede telefoner, de glemmer bare
at hvis man vil frem på markedet må man skyde lidt penge i reklamemaskinen.

Mvh Kim

Fra : Niller

Dato : 01-11-01 19:41

> Jeg har netop købt en GD95 og den har klart mange forbedringer i forhold
>til GD90 (hvilket GD93 formentlig også har!)

Hej Kim

Hvor købte du GD95 og hvormeget måtte du slippe.
Hvad mener du om den?

MVH

Niels Præstegaard

Fra : Kim

Dato : 03-11-01 10:00

> Hej Kim
>
> Hvor købte du GD95 og hvormeget måtte du slippe.
> Hvad mener du om den?

Jeg købte den hos TDC i City 2.
2399,- med abonnement og 2699,- uden.

Jeg synes det er en kanon telefon.
Lydkvalitet er rigtig god, også når man bruger håndfri (hvilket jeg dog ikke
troede på inden jeg prøvede det!)
Alt virker meget overskueligt, b.la. på grund af det store display og
joysticket som man navigere med.
Det er også en fed ting at alle 160 tegn i SMS'er kan vises på en gang.

Mvh Kim

Fra : Claus Rolsted

Dato : 03-11-01 12:05

Til jer alle, tak for alt.
Jeg har endnu ikke besluttet mig, men tak for svarene. GD93 er jo en lidt
ældre tlf, kan den hamle op med Nokia6210, er det spørgsmål jeg stiller mig
selv. 6210 er jo også lidt dyrere, så måske det går lige op.
Jeg kan virkelig godt lide Panasonics telefoner, og den gd70 som jeg havde
for nogle år siden er VIRKELIG robust i fht de andre telefoner jeg har haft
siden da (Ericsson og Nokia) - pt. låner min kæreste den, og den virker
stadig perfekt - needless to say så er hun jo bare helt vild med
memo-funktionen og vibratoren, som ellers ikke var standard på telefoner
dengang.
Mon jeg kommer til at savne 6210'erens kalenderfunktion og det at 6210 kan
lagre 500 navne og Gud ved hvor mange sms'er i fht. gd93'erens traditionelle
100 navne?

Er der andre relevante forskelle, som jeg skal for øje, når jeg holder de to
telefoner op mod hinanden??

På forhånd tak.
Mvh

Claus Rolsted

Fra : Claus Rolsted

Dato : 07-11-01 23:50

Er der virkelig ikke andre her i gruppen, som har prøvet Panasonics GD 93 ?
Er der virkelig ikke andet end Nokia- og Ericsson-fans her i gruppen?

Mvh Claus

Fra : Claus Rolsted

Dato : 07-11-01 23:54

> [...]

?
> Er der virkelig ikke andet end Nokia- og Ericsson-fans her i gruppen?

glemte lige smilet.....

/Claus