Mouseover problem i MSIE 6.0
Fra : Rudy Madsen

Dato : 01-11-01 12:55

Hej ng

Jeg administrere en webside, som har en top-bar menu, der er bygget på et
downloaded javascript. Det har indtil nu fungeret fint, men i Explorer 6.0
har jeg visse problemer i menuen. Den laver ikke den rigtige mouseover
effekt.

Linket er www.hid.dk

Hvad kan der være galt? Er det virkelig et problem, der kun kan løses af
script-programmøren (som jeg selvfølgelig ikke kender)

vh

Rudy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-01 15:44

Thu, 1 Nov 2001 12:54:47 +0100, skrev "Rudy Madsen"
<admin@educase.dk>:

>Hvad kan der være galt? Er det virkelig et problem, der kun kan løses af
>script-programmøren (som jeg selvfølgelig ikke kender)

Ja, det er en dårlig menu.

I Opera samt Netscape 6/Mozilla kan man slet ikke se nogen menu.

Så I bør finde en anden menu.

http://www.dynamicdrive.com er der mange menuer at vælge
imellem.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Rudy Madsen

Dato : 01-11-01 16:33

ØV, jeg tænkte det nok.

Har du noget bud på en anden menu, der kan det samme?

På forhånd, thanx...

/Rudy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-01 18:42

Thu, 1 Nov 2001 16:32:30 +0100, skrev "Rudy Madsen"
<admin@educase.dk>:

>Har du noget bud på en anden menu, der kan det samme?

Ja, kig på det link, som jeg skrev:

<http://www.dynamicdrive.com> under menuer, der er mange at vælge
imellem.

Ellers kan jeg anbefale programmet DHTML Menu Builder, som kan
downloades i en trialversion.
<http://software.xfx.net/utilities/dmbuilder/>