Salsa - igen.
Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 01-11-01 12:44

Hej igen.

I nogle uger er jeg til salsa både onsdag og torsdag, og jeg var til
salsa i går.

Det er netop gået op for mig, det først går helt galt med min rytme og
trin, når jeg danser med piger, der er kønne nok til at tage min
opmærksomhed bort fra det, jeg skal foretage mig med kroppen. Samtidig
er salsa en hurtig dans, hvor der ikke er tid til at stoppe op og flytte
opmærksomheden fra pigen til mine egne bevægelser igen, før det er for sent.

Har I nogen løsningsforslag? Der er faktisk mange kønne piger, der går
til salsa.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : claus

Dato : 01-11-01 13:56

Borge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Har I nogen løsningsforslag? Der er faktisk mange kønne piger, der går

Hvad med at tage en "spiller" før du går til dans, så du ikke er så
sexfikseret!

--
hilsen claus

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 01-11-01 19:53

On Thu, 01 Nov 2001 12:43:48 +0100, Borge Rahbech Jensen
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

HI Børge !

>Det er netop gået op for mig, det først går helt galt med min rytme og
>trin, når jeg danser med piger, der er kønne nok til at tage min
>opmærksomhed bort fra det, jeg skal foretage mig med kroppen.

jamen det er sgu da genialt

> Samtidig
>er salsa en hurtig dans, hvor der ikke er tid til at stoppe op og flytte
>opmærksomheden fra pigen til mine egne bevægelser igen, før det er for sent.

ja hvis du ikke er blevet gjort opmærksom på det ( ? ) så ku jeg være
tilbøjelig til at tro .... at det nok fra andre ind din egen opfatelse
er som det skal være ...

>Har I nogen løsningsforslag? Der er faktisk mange kønne piger, der går
>til salsa.

ja hvis du nu fokusere mere på den venlige respons og med lidt held
glemmer din egen paranoia - så kommer de tekniske finser med garenti
af sig selv - nu danser jeg som beknedt ikke men jeg har været mester
langditance svømmer og ret go med non jako ved ikke hvordan det staves
det er sådan 2 kæppe i en snor til kampsport i starten knalde jeg
bogstaveligt talt ogås mig selv ned et par gange eller 3 hved at fyre
den af i panden på mig selv men til sidst kørte det bare ... jeg
tror sgu faktisk jeg kunne bruge 2 af ganegen da jeg var ynger
MvH
Bo