BMC
Fra : john lundsgaard

Dato : 01-11-01 11:26

Hej Gruppe

Jeg er blevet tilbudt en BMC 36 HK diesel til en (måske) fornuftig pris.

Maskinen er 25 år gammel, men født med ferskvandskøling.

- er der nogen der har erfaring med BMC diesler??
- hvad med reservedele, er de dyre/til at få

hilsen John

Fra : Sven Hansen

Dato : 01-11-01 23:46

Hej John

BMC er en ude mærket maskine, Jeg har lige skiftet min BMC 5.1 L 6
cylinderet motor ud, den havde så gjort tjeneste i min båd i knapt 30 år,
før det en 12 --13 år i en lastbil. den fungere stadig fint men spilder en
del olie.
har ikke erfaring med priser til BMC men den Perkins motor jeg har fået lagt
i. er også en englænder. stumperne kan købes i England til en 1/3-1/4 af
hvad de koster her i landet.

--
Med sejler hilsen Sven Hansen
E-mail: svhh@post9.tele.dk