Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale print hos forhandler
Fra : mf

Dato : 01-11-01 01:51

jeg skal have 'fremkaldt' en bunke digitale billeder.

jeg vil dende bestillingen over nettet - men hvem er bedst og billigst til
dette ???

Claus

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 02-11-01 19:32

"mf" <claus@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> jeg vil dende bestillingen over nettet - men hvem er bedst og billigst til
> dette ???

Værd nu sød at læse bare lige lidt tilbage i denne gruppe, for så vil du
finde en 10-15 tråde der omhandler det du spørge om, og nej desværre er det
ikke bare at anbefale en enkelt, for hver i sær leder efter speciel ting, og
stiller deres egne krav, der gør at vi alle anbefaler forskellige sider til
formålet.

Du kan evt prøve at søge efter et par i en søge maskine, eller går ned til
din lokale fotograf eller fotohandler og spørge dem.
Personligt har jeg gode erfaringer med first class fremkaldelser fra
www.gabs.dk men prøv dig frem.

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : Erik Hansen

Dato : 04-11-01 20:08

Hej Claus
Jeg vil helt klart anbefale
www.fotolabo.net
billige priser, og en kvalitet som bare er perfekt.

Med venlig hilsen
Erik
mf <claus@kjerkegaard.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be09c3f$0$344$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kenneth Jensen

Dato : 05-11-01 00:45

Hejsa

Jeg har lige bestilt billeder online ved www.japanphoto.dk jeg har ikke
prøvet det før. MEn et plus man kan betiller over nettet.. Er så bare spændt
på at se kvaliteten af printet..

Kenneth
www.aarhusbrand.dk Men mange billeder fra indsatser....

Fra : Paul Nilsson

Dato : 09-11-01 19:50

Desuden kan anbefales Kokak: forhandlere i hele landet, Gabs (tidl. nævnt)
forhandlere i hele landet, Foto-C i kbhvn. ja mon ikke mange
fotoforhandlere har kontakter, bed evt. om billedeksempler!! - gerne hos
flere - det er altid afslørende..........
mvh........Paul

Paul Nilsson
Herlev Fotoklub
pauln@mail.tele.dk