Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP c200/c215
Fra : Hugotit

Dato : 01-11-01 00:40

Hejsa.
Hvad er forskellen på disse 2 kameraer:
HP Photosmart c 200
HP Photosmart c 215
Min niece har sådan et C 200,men er i tvivl om 215 er et bedre kamera.

--
Hugotit
= Who-Got-It

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 01-11-01 08:50

> [...]
> HP Photosmart c 200
> HP Photosmart c 215
> Min niece har sådan et C 200,men er i tvivl om 215 er et bedre kamera.

Mener vidst ikke at der er den store forskel på de to kameraer...
Hovedforskellen er vidst at der er USB på 215'eren og kun seriel på
200'eren.

Jeg har også overvejet dette kamera kraftigt til brug i klub, men efter hvad
jeg har læst om dets batteriproblemer - så har jeg fundet ud af at dette
ikke er kameraet.
Officielt kan dette kamera ikke li' opladelige batterier, pga. opladelige
batteriers afladningskurver. Mange bruger dog sådanne batterier alligevel.
Men jeg har også læst om nogen der så har haft et defekt kamera efter ½års
tid.

Overvej evt. Olympus C-100 istedet - det lader til at være et godt starter
kamera - nemt at bruge og en udemærket kvalitet. Det er ihvertfald det jeg
er kommet frem til.

/Stig

Fra : Hugotit

Dato : 01-11-01 13:17

> [...]
> kamera - nemt at bruge og en udemærket kvalitet. Det er ihvertfald det jeg

Jeg takker for svaret,Jeg mener heller ikke der den store forskel,grunden
til hun var interesseret,var at TDC har et tilbud på oprettelse af ADSL + HP
215 for 1495kr.
m.h.t. batterier har du ret,det er dyrt ,når hun overførte billederne til
pc(det kunne nemt vare 20min,havde det næsten brugt et sæt.
Så nu har hun en Smartcardreader til USB.

--
Hugotit
= Who-Got-It

Fra : Esben

Dato : 01-11-01 18:47

"Hugotit" <hugotit@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> pc(det kunne nemt vare 20min,havde det næsten brugt et sæt.
> Så nu har hun en Smartcardreader til USB.

Det burde gå væsentligt hurtigere med c215 så (usb).

--
Esben