iBook 600?
Fra : knif-relløm repsej

Dato : 31-10-01 23:01

Nogen derude med en iBook 600?

Den kan anbefales - har lige fået (fået: ja gid det var så vel...) min i
dag.

Wauw. Jeg kommer meget sent i seng i aften... :)

Jesper
... now on the road with iBook

Fra : J.C. Voss

Dato : 31-10-01 23:32

knif-relløm repsej <jmfink@mac.com> wrote:

> Nogen derude med en iBook 600?
>
> Den kan anbefales - har lige fået (fået: ja gid det var så vel...) min i
> dag.

Tillykke

Vil det sige at det der med, at forventningens glæde er den største blev
gjort til skamme?

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : knif-relløm repsej

Dato : 31-10-01 23:52

J.C. Voss <macaddict2k.ugyldig@operamail.com> wrote:

> Tillykke
>
> Vil det sige at det der med, at forventningens glæde er den største blev
> gjort til skamme?

Uh - jeg har virkelig nydt forventningens glæde i 5 uger - så er den
heller ikke så sjov mere ... nej så vil man altså gerne have fingrene i
dyret! :) Og det fik jeg altså i dag - og sikken en fornemmelse! Pyha!

Det bedste (måske næstbedste) er at jeg nu kan tage computeren med på
toilettet og spille bugdom eller cromag rally - airport har jeg desværre
ikke (endnu...).

Hvis jeg får tid poster jeg lidt bench marks for de interesserede... :)

Jesper
... now on the road with iBook

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 01-11-01 02:05

knif-relløm repsej <jmfink@mac.com> wrote:

> Jeg kommer meget sent i seng i aften... :)

Ta' iBook'en med dig

/Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-11-01 02:31

knif-relløm repsej <jmfink@mac.com> wrote:

> Jeg kommer meget sent i seng i aften... :)

hint: tag den med i seng...

det er en udemæærket varmedunnk, hvis du læægger den i en stor blød
dun-dyne, og den kan under heldige opstændigheder agere et udemærked
vækkeur - men tjek lige det lokale brandvæsens udrykningstid, det er
surt at blive væækket klokken 4, hvis først du skal op klokken 7.

....sweet dreams

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

....nu med verdens "fedeste" FW disk!

Fra : Jon Rocatis

Dato : 01-11-01 20:16

knif-relløm repsej wrote:

> Nogen derude med en iBook 600?

Ikke endnu.. venter bare på de kommer til landet! Hvor har du købt?

Jeg har tilgengæld fået extra RAM og AirPort udstyr, så jeg er klar når
den kommer :)

Tillykke med det iøvrigt :)

Mvh
Jon

Fra : Jesper

Dato : 01-11-01 20:45

Jon Rocatis <jonrocatis@hotmail.com> wrote:

> Ikke endnu.. venter bare på de kommer til landet! Hvor har du købt?

Jeg har købt en engelsk udgave i Tyskland hos <http://www.novodrom.com>.
Strømstikket var ikke så smart, men heldigvis havde jeg et kabel
liggende fra en gammel videomaskine der fint passede ind i adapteren. I
øvrigt er den nye adapter klart rettet mod det amerikanske marked ...
den er fiks absolut, men vi får bare ikke meget glæde af de mange smarte
features pga. en anden stikform...

Men hva'?! iBook'en er fed! Den _er_ virkelig hurtig i OS X. Og spil
(hvis man er til det) kører rigtig fint. Det er virkelig en gennemført
maskine - jeg kan i hvert fald kun anbefale den! :)

> Jeg har tilgengæld fået extra RAM og AirPort udstyr, så jeg er klar når
> den kommer :)

Ja - jeg sad også et stykke tid med ram og taske (desværre ikke airport
.... endnu da!).

> Tillykke med det iøvrigt :)

Mange tak! I lige måde når du får din - du vil ikke fortryde købet! :)

Det er i øvrigt combo-modellen jeg har købt :)

--
mvh Jesper