Internet Explorer 6.0 Security Update
Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 31-10-01 21:51

Jeg har MSIE 6.0 DK (6.00.2600.0000) + WindowsME,- i sidste nummer af
en information fra Microsoft 'Insider Update' gives oplysning om

[quote]

INTERNET EXPLORER 6.0 SECURITY UPDATE
Prevent a malicious user from taking advantage of the Zone Spoofing
vulnerability, the HTTP Request Encoding vulnerability, or a new
variant of the Telnet Invocation vulnerability in Microsoft Internet
Explorer.

http://www.microsoft.com/insider/mi/IE6Security.htm

[unquote]

hverken på den givne link eller andre steder har jeg kunnet finde den
omtalte update,- kender nogen noget til den ?

hilsen,
Vagn

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-10-01 22:39

"Vagn K. Poulsen" <vkp@12move.dk> skrev i en meddelelse
> hverken på den givne link eller andre steder har jeg kunnet finde den
> omtalte update,- kender nogen noget til den ?

Yderst til højre i den side du nævner er der en "download" knap

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 31-10-01 23:38

On Wed, 31 Oct 2001 22:38:41 +0100, "Søren C. Fischer"
<soren@fischer-streton.dk> wrote:

>"Vagn K. Poulsen" <vkp@12move.dk> skrev i en meddelelse
>
>Yderst til højre i den side du nævner er der en "download" knap

[klip]

jeg kommer kun til en side, der siger følgende:
>This page is redirecting, thank you for your patience.
men efter ret så lang ventetid slap min tålmodighed op - jeg prøvede
den 'download' knap, der fandtes i øverste kant (i en slags pop-down
liste) - kunne dog ikke finde det søgte - hverken på engelsk eller
dansk (som det vel bør være, når min IE6.0 er DK ?

tak alligevel - vil evt prøve at snakke med Microsofts support
imorgen, de plejer at være ret så flinke.

m.v.h.,
Vagn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-01 00:29

Wed, 31 Oct 2001 22:37:46 GMT, skrev vkp@12move.dk (Vagn K.
Poulsen):

>tak alligevel - vil evt prøve at snakke med Microsofts support
>imorgen, de plejer at være ret så flinke.

Den side, der bliver redirectet til er
<http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/q306121/default.asp>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 01-11-01 10:20

On Thu, 01 Nov 2001 00:29:17 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Wed, 31 Oct 2001 22:37:46 GMT, skrev vkp@12move.dk (Vagn K.
>Poulsen):
[klip]
>Den side, der bliver redirectet til er
><http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/q306121/default.asp>
[klip]
tak, det lykkedes (og dog) !
jeg fik via linket fra dig downloaded den ønskede update og forsøgte
at installere den, men fik svaret:
"This update requires Internet Explorer 6.0 to be installed".

Denne meddelelse fik mig til at tænke (!!) : min IE6.0 er DK-version
(det er min WinME også), så denne sproglige forskel (updaten
formentlig UK eller US) er nok grunden til flere ting, dels at jeg
ikke kunne komme igennem med den oprindelige link, dels at jeg ikke
kunne installere updaten - mener du ikke også at dette kan være
tilfældet ?

med venlig hilsen,
Vagn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-01 15:40

Thu, 01 Nov 2001 09:19:41 GMT, skrev vkp@12move.dk (Vagn K.
Poulsen):

> [...]
>ikke kunne komme igennem med den oprindelige link, dels at jeg ikke
>kunne installere updaten - mener du ikke også at dette kan være

Jeg har IE 6 UK og blev viderestillet, om den ikke vil
viderestille i en fansk IE 6 ved jeg af gode grunde ikke.

Men, det er uden tvivl korrekt, at du ikke kan installere den,
det skal være samme sprogversion og der halter de små sprog
bagefter.

På siden har du kun mulighed for at vælge engelsk, tysk og
japansk.

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 01-11-01 19:55

On Thu, 01 Nov 2001 15:39:54 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Men, det er uden tvivl korrekt, at du ikke kan installere den,
>det skal være samme sprogversion og der halter de små sprog

Jeg har hentet en US og installeret den på en dansk uden problemer,
men fik det resultat at jeg nu har en engelsk dialer

Venlig hilsen
Anker Rasmussen
Hanehøj