Program til sejlads
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 31-10-01 14:03

Hej NG!

Jeg har engang haft et program, hvor man kunne øve vigeregler og
lanterneføring! -Det har jeg mistet, og tænkte på, om der er nogen der ved
hvor det kan findes? -Evt. nogen der har det, eller kender en side hvor det
findes...

VH
Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-01 09:12

Prøv eventuelt "NavRules", som kan downloades hos www.navrules.com

Fra : Peder Jensen

Dato : 02-11-01 08:06

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:9rpf61$9st$1@sunsite.dk...

> [...]
> hvor det kan findes? -Evt. nogen der har det, eller kender en side hvor det

Hej Lasse
Dansk sejlunion har udgivet en CD-rom der hedder Lær at sejle,
den indeholder de ting du søger.

Varenavn Varenummer Pris Inkl. moms
Lær at sejle - version 2 P8 195.00

Fundet på denne adresse: