CO2 i filteret - hvordan ?
Fra : Peter Michael Ærø Bu~

Dato : 31-10-01 16:57

Jeg vil lave lidt forsøg med co2, men inden jeg stiller mit nye soda stream
anlæg op.
Hvordan får jeg co2 ind i mit filter ?

Jeg har læst at det skulle være godt, på grund af den høje diffusionsgrad.
Jeg har lavet co2 med gær sukker... og er lidt i tvivl om det kan lade sig
gøre; bare at stikke den 4mm slange fra reaktoren direkte ind i
indsugningsstykket på min spandpumpe.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 01-11-01 00:17

"Peter Michael Ærø Buus" <pbuus@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lavet co2 med gær sukker... og er lidt i tvivl om det kan lade sig
> gøre; bare at stikke den 4mm slange fra reaktoren direkte ind i

Det var hvad jeg gjorde med CO2 fra min CO2 flaske, fungerede upåklageligt.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Peter Michael Ærø Bu~

Dato : 01-11-01 22:30

Soren 'Disky' Reinke <disky@disky-design.ihsyd.dk> skrev

> Det var hvad jeg gjorde med CO2 fra min CO2 flaske, fungerede
upåklageligt.

Jeg må hellere rette spørgsmålet til: Er der ikke fare for at drive for
meget ilt ud af
vandet, og kan det på den måde lade sig gøre at overgøde ?