Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Alt om Foto & Video
Fra : Rene

Dato : 31-10-01 15:03

Den nye alt om foto & Video er denne gang hvirkelig fyldt med gode
oplysninger denne gang. Billederne fra "The-Golden" 1999 er vildt geniale er
i enige ??

MVH
Rene

Fra : hammerfest

Dato : 01-11-01 17:58

Rene skrev i en .
> Den nye alt om foto & Video er denne gang hvirkelig fyldt med gode
> oplysninger denne gang.
Om hvad. giv nogle eksempler. Alt om foto er et reklameblad for en
fotohandler i frederikshavn. Læg lige mærke til hvor "klubtilbudende" kommer
fra. Ja redaktørens forretning.
jesper

Fra : U. Pedersen

Dato : 01-11-01 21:50

On Thu, 1 Nov 2001 17:57:37 +0100, "hammerfest"
<jesper_outzen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Om hvad. giv nogle eksempler. Alt om foto er et reklameblad for en
>fotohandler i frederikshavn. Læg lige mærke til hvor "klubtilbudende" kommer

Foto Steen, har altid været om sig.
Holdt også hans blad for omkring 20 år siden, men man vågner jo på et
tidspunkt, og ser hvad han er for en fyr

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Ghadaffi

Dato : 02-11-01 09:07

Jeg holdte også bladet.
Jeg mener også at det blot er en slet skjult reklame for hans eget virke.
Fx. har han aldrig omtalt nogle af de gode ideer der er startet op, jeg
tænker her på www.fotogalleri.dk og www.modellerne.dk
Disse initiativer er ikke faldet i hans smag, da det er en "konkurrent" til
Concordia models (som jeg iøvrigt anser for at tage en masse penge for
ingenting).

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 02-11-01 19:29

"Ghadaffi" <snyd@snyder.dk> skrev i en meddelelse

> da det er en "konkurrent" til
> Concordia models (som jeg iøvrigt anser for at tage en masse penge for
> ingenting).

Som har den sjove politik at man ikke kan få ret meget at vide om deres
modeller, før man har betalt for et medlemskab, hvorimod man på
www.modellerne.dk kan se om der er noget for en før man betaler.. i øvrigt
et meget lille beløg igen i forhold til concordia.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm