Nogle katte kan apportere
Fra : Rie Lysvad

Dato : 31-10-01 14:44

Hej

Da min 10-årige hankat var yngre apporterede han. Det var ikke noget, jeg
lærte ham, men en dag da jeg smed en legetøjsmus, hentede han den og
afleverede den for fødderne af mig. Det havde vi de næste par år meget sjov
med, indtil han en dag blev træt af legen og desværre holdt op. Jeg har osse
hørt om andre katte, der gør det.Jeg har en kat mere, osse en hankat og osse
10 år, men den har aldrig gjort det, selv om den har set den anden kat gøre
det mange gange.

Mange hilsner til alle katteelskere

Rie Lysvad

Fra : Christian B.Meier

Dato : 05-11-01 18:38

Hejsa - Vi har 2 Burmesere - og han katten apportere også hvergang, og så
lang tid man gider kaste musen/bamsen - når man så ikke gider mere leger han
lidt med bamsen selv giver den nogle tæsk med bagpoterne og bider lidt i
den - og når han så er færdig - ja så bliver den pænt lagt ud i hans
madskål - skørt ... første gang man ser et lille tøjdyr ligge og rode i
tørfoderet ..

Mhv

Brian Meier

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 05-11-01 22:26

Den med madskålen kender jeg godt min gamle kat Luna lagde også altid sin
boldt pænt på plads i madskålen

Mvh Tina