I-MAC fjernsyn
Fra : Martin Edlich

Dato : 31-10-01 12:20

Jeg var lige nede i den lokale Bilka, og der spottede fruen noget og
spurgte mig om det var den nye iMac. Det mente jeg godt nok ikke det
var, men kunne dog godt forstå hendes forvirring, da lighedspunkterne
var betydelige. Da jeg så går nærmere for at se hvad det dog er for
noget, så ser jeg det er et TV og på prisskiltet står der LG I-MAC
fjernsyn. Der er skam også en matchende video til fjernsynet.

Er der tilfældigvis nogen der ved om Apple har sagt god for navne- og
designligheden?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 31-10-01 12:36

> Er der tilfældigvis nogen der ved om Apple har sagt god for navne- og
> designligheden?

Jeg tvivler, og det er jo ikke 1.gang at bilka sælger tvivl
somme varer som ikke er originaler, men kopier, kopier som
bilka endda selv har bestilt.
De havde nogle eva trio lignende gryder, de tabte.
De havde nogle nederdele, de tabte.
De har nu et imac fjernsyn, de taber.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-11-01 17:23

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> wrote:

> [...]
> somme varer som ikke er originaler, men kopier, kopier som
> bilka endda selv har bestilt.
> De havde nogle eva trio lignende gryder, de tabte.

det fjernsyn er en gammel nyhed. Jeg tror endna coca cola har haft det
med i deres sommer kampagne

/thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-11-01 18:43

In article <1f299gi.19xr5zk13rybtwN%t@garbage.dk>,
t@garbage.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> det fjernsyn er en gammel nyhed. Jeg tror endna coca cola har haft det
> med i deres sommer kampagne

Jamen jeg har altså ikke set det før.

Har der slet ikke været noget brok fra Apple?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-11-01 17:35

> Jamen jeg har altså ikke set det før.
>
> Har der slet ikke været noget brok fra Apple?

Det tror jeg ikke, måske fordi LG ikke markedsfører det som et iMac
fjernsyn, det er kun BILKA der gør det.

/thomas