Radiobuttons
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 31-10-01 11:00

Davs

Jeg sitter lige og laver en tabel med noget tekst og nogle radio-knapper, og
det irriterer mig lidt, at de radio-knapper bliver placeret
aller-aller-øverst i tabelcellerne - sårn lidt ala:

+-------------------+
| o |
| radioknap-tekst |
+-------------------+

hvor det lille "o" er den dims, man trykker på.

Jeg kan ikke umiddelbart ændre på andet en tekstens placering - hvudden
flytter jeg dimsen lidt ned?

/Thomas

Fra : Malte von Sehested

Dato : 31-10-01 11:14

Prøv:

<TABLE>
<TR>
<TD VALIGN="middle"><INPUT TYPE="radio"></TD>
<TD VALIGN="middle">radioknap-tekst</TD>
</TR>
</TABLE>

/Malte

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 31-10-01 11:25

"Malte von Sehested" <mvs@sek.ddf.dk> wrote in message
> [...]
> <TR>
> <TD VALIGN="middle"><INPUT TYPE="radio"></TD>
> <TD VALIGN="middle">radioknap-tekst</TD>

Det dutter ikke, da en celle med een linie så bliver centreret ud for en med
2 eller flere linier. Men jeg prøvede lige at skrive <input type="radio"
style="margin-top: 42px"> og det virker :)

/Thomas