Skærme
Fijala 3554
Brugtpris for 19'' Sony 400PS
Fra : Kasper

Dato : 31-10-01 00:05

Hvad kan brugtprisen for en 2 år gl. subj. være?

/Kasper

Fra : Kasper

Dato : 31-10-01 13:02

> Hvad kan brugtprisen for en 2 år gl. subj. være?

Nå, den var tre år gammel og i prima stand, jeg gav 2500.- (nypr. 8000)

Blev jeg snydt?

/Kasper

Fra : Format C:\\

Dato : 31-10-01 13:15

Nah... lyder som en god pris. Kvali' koster som bekendt.

Format C:\

Fra : Louise & Frederik

Dato : 31-10-01 13:26

Gav 2300 kr for min (også ca. 2 år gammel) og er godt tilfreds med det.

/Louise