hvor hen du.
Fra : Thomas Nyberg

Dato : 30-10-01 23:28

Hej der ude.

Vores lille fikse klub, skal afsted til sommer/forår men der er tomt for
ider, vi har være ved Skjern år, på Bornholm, og vi fisker alle ved Stevns.
men nu vil vi prøve noget nyt. vi har talt en del om Lolland og Falster, men
kan man fiske der??, Vores koner er ikke så tilfredse med valget da der er
kedeligt "shopping" så kan vi få noget input til idee´r.

Der skal være noget for damerne at se og køre efter og så skal der være
fisk, og det skal ikke være Nordsjælland men et sommerhus område hvor kan
kan betale sig fra det at bo men et opfattelse af at det var nu ikke så dyrt
enda.

håber på mange svar til vinterens planlægning af sommer fiske unge.

husk at skriv tilbage til gruppen, da andre også kan havde glæde af svarne

Venligst thomas.nyberg@email.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 31-10-01 09:57

Hej Thomas

I kan prøve at booke hytter i Lalandia ved Rødby. Der er faktisk glimrende
adspredelse fra fiskeriet dér...

Når du skriver Stevns, så antager jeg at I går efter kystfiskeri.

Fiskeriet er lidt upåagtet på Lollands sydlige kyst, men det bliver det ikke
ringere af. Prøv ved vindmøllerne ved Rødby eller Bunddraget syd for Holeby.

Eneste ulempe er vinden, som desværre ofte står lige på kysten.

Ellers er der Guldborgsund som en mulighed. Gider I at køre, så er Falsters
østkyst heller ikke noget dårligt valg. Prøv Birkemose i syd. Vinden skal
helst være sydvestlig eller vestlig.

Hvis i satser helhjertet på Falster, så er der mulighed for at leje
sommerhuse på Marielyst.

Shoppingmuligheder, tjah... Jeg tror I slipper billigt denne gang

Knæk og bræk dernede,
Christian J.

Thomas Nyberg <thomas.nyberg@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9rn97c$1261$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-10-01 17:18

Hej Thomas.
Tag til Malung og fisk ørreder og stalling i vesterdalselven. Malung er
"hovedstad" for lædervarer, så der kan også shoppen, hvis de ikke kan finde
på noget bedre at lave.

Jesper

Fra : Nf_mcs

Dato : 05-04-02 09:11

"Hvis I vil have ro til fiskeriet, så skal I vælge Nykøbing Falster til
jeres fruer - Nakskov er nu også udmærket i forhold til andre
provinsbyer - men Nykøbing er den bedste. Øvrige byer på LF har stort
set intet handelsmæssigt at byde på.
Mht. fiskeriet, så er de tre bedste steder nok at finde ved Grønsund
(drej til venstre, og nordpå, når I kommer til Næsgård fra
Stubbekøbing), ved Gedser Kroghave samt Guldborg v/broen. Der er ellers
mange andre gode steder, men disse tre er nok de træfsikre.
Hvis nu I finder et billigt sommerhus i Gedesby eller Marielyst, som jo
ligger tæt på Gedser-Rostock færgerne, så har fruerne jo kun 5-6 timers
transport til Berlin, hvor de kan tage en enkelt overnatning på et af de
utallige (også billige) herberger. Når de er sendt af sted, så har I jo
i hvert fald 2 gode dage til fiskeriet. Har I brug for mere, så sender I
dem bare til stranden.

Med venlig hilsen
Morten Stryhn

PS. Berlin er god, men også dyr, til shopping (her findes alle de store
kæder, som ikke gider spilde krudt på lille Danmark).

http://www.kandu.dk/