Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hjælp til vurdering af linser...
Fra : Brian Lundkvist

Dato : 30-10-01 22:38

Hej,

Jeg er lidt på bar bund, så jeg håber der er en venlig sjæl eller 2
her i gruppen som kan hjælpe mig.
Jeg har 3 linser jeg gerne vil sælge men jeg har ærligt talt ingen
anelse om hvad jeg skal tage for dem.

Alle er i god stand og et med Olympus OM mount

Linse 1:
Tamron 85-210mm/4.5 tele OG macro linse
Den er multicoated og har integreret modlysblænde.
Det skal lige nævnes at der er monteret et Hoya UV(0) filter på linsen
som jeg ikke kan få af!

Linse 2:
Soligor 400mm/6.3
Incl. UV filter og modlysblænde

Linse 3:
"Standard" Olympus/Zuiko 50mm/1.8
Incl. original Olympus "lenscap"

Har i nogen ideer om hvad disse er værd hører jeg meget gerne fra jer!

Med venlig hilsen, og på forhånd tak!

Brian Lundkvist
BML (AT) BML (DOT) DK

Fra : Clark Kent

Dato : 30-10-01 23:33

600,- for det hele

Brian Lundkvist <spamtrap-oct@bml.dk> skrev i en

Fra : Brian Lundkvist

Dato : 30-10-01 23:51

On Tue, 30 Oct 2001 23:33:02 +0100, "Clark Kent" <henri@orangenet.dk>
wrote:

>600,- for det hele

Nej jeg tror det må være mere værd, hvad siger i andre ?
/Brian

Fra : raven

Dato : 31-10-01 12:41

On Tue, 30 Oct 2001 22:38:25 +0100, Brian Lundkvist
<spamtrap-oct@bml.dk> wrote:

prøv at søge på dk.marked.privat.foto
Men hvis man ser bort fra, at ikke mange bruger de dele i dag, så
ville jeg da mene, at 500,- for hver del var rimeligt.

mvh

John

Fra : Pico

Dato : 31-10-01 17:58

"raven" <johnknuhtsen@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:8movttkb8pu0ojmendmam3nn5qrfgbp0ar@4ax.com...
> [...]
> Men hvis man ser bort fra, at ikke mange bruger de dele i dag, så
> ville jeg da mene, at 500,- for hver del var rimeligt.

Det kan da ikke være din mening at 5oo kr. er rimelig for sådan en ???
Jeg har lagt en ned i fotoklubben hvis nogen ville have den, men den er
der stadig. Der er også en anden tele på enten 200 eller 300 mm., den
ligger der også stadig væk.
Pico