Montering af Dynastarter
Fra : Frank Hejselbæk

Dato : 30-10-01 21:55

Hej NG

Jeg har nu langt om længe fundet en dynastarter med de nødvendige relæer til
en rimelig pris. Der er tale om en 11A sag fra et italiensk firma, som
hedder noget i retningen af EFEL. Spørgsmålet er så nu hvordan relæerne,
starteren, batteriet og startnøglen skal kobles. Hvis der er nogle i NG som
har gode tips og eventuelt diagrammer (gerne med klemmenumre) vil det være
meget velkomment.

Med venlig hilsen

Frank Hejselbæk

Fra : Henning

Dato : 05-11-01 13:59

Hej Frank,

Jeg har en Vire motor med Dynastarter. I manualen til motoren er der et
elektrisk diagram der beskriver hvordan starter og relæer skal
forbindes. Min manual er desværre godt slidt og det er svært at tyde
alle forbindelserne. Jeg ved at Masnedø Marine stadig har nye manualer,
men jeg kender ikke prisen.

Mvh
Henning

http://www.kandu.dk/