Gamle fjols !!!!
Fra : coppi

Dato : 30-10-01 21:50

Hej.

Det er bare lykken ,at have en næsten 10 år gammel Rotte , der stadig er
lige så "dum" som en hvalp.

I aften har havde hun fået et tyggeben , hendes tænder er jo nok lidt slidte
, så hun spiser det næsten aldrig med det samme , men ligger så og passer på
det.

Jeg lader så som om jeg vil tage det, og hun knurrer og synes det vældig
sjovt , drøner derefter rundt om spisebordet , mens hun alligevel venter på
at jeg skal følge efter hende.Det gør jeg selvffølgelig

Åh , som hun bare morede sig , hun var rigtig "farlig".For rundt om bordet
flere gange.

Det er bare så dejligt , når sådan en gammel mølædt hund ,får sådan et flip.

coppi

Fra : x Vuf x

Dato : 31-10-01 00:18

Tue, 30 Oct 2001 21:50:29 +0100, coppi wrote:

>Det er bare lykken ,at have en næsten 10 år gammel Rotte , der stadig er
>lige så "dum" som en hvalp.
>Det er bare så dejligt , når sådan en gammel mølædt hund ,får sådan et flip.

Skøn historie!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 15/9 hvid/rød 1.1 17/10 tricolour 2.2
-

Fra : Marlene

Dato : 31-10-01 19:49

coppi <annie321@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_vED7.3283$Ip2.81929@news010.worldonline.dk...
> [...]

> flere gange.
>
> Det er bare så dejligt , når sådan en gammel mølædt hund ,får sådan et

Hvor lyder du som et dejligt menneske (med en dejlig hund)!!!!

Vh. Marlene.

Fra : coppi

Dato : 31-10-01 22:42

> Hvor lyder du som et dejligt menneske (med en dejlig hund)!!!!
>
> Vh. Marlene.
>
> Hej Marlene.

Tak skal du have.

Og, ja, hun er dejlig.