Outlook låser for sending/modtagelse
Fra : Claus Sørensen

Dato : 30-10-01 18:02

Tak, om nogen kan hjælpe mig med oplysninger om årsagen til - og gerne med
en opskrift på afhjælpning af - problemer med, at Outlook 2002 låser for
sending og modtagelse af post, når den har været indlæst et stykke tid.

Problemet er følgende:

Jeg starter Outlook. Tømmer post, skriver eksempelvis en mail eller to og
sender. No problems. Minimerer programmet eller undlader at bruge det et
stykke tid. Når jeg igen tager det i brug (nogle gange efter blot fem
minutter, andre gange lidt længere) vil det ikke sende/modtage.
Dialogboksens blå linie, der fortæller om sending/tømning låser sig fast.
Når programmet lukkes ned og startes igen, fungerer alt som det skal -
indtil fem-to minutter senere. Så må operationen gentages.

Nogle gange nægter Outlook at starte igen - det viser sig så ved tjek som
joblisten, at det faktisk står indlæst i hukommelsen, af og til flere gange,
men uden muligheder for at åbne det. Når så disse indlæsninger slettes i
joblisten, kan Outlook igen startes og bruges.

Det er faktisk noget videre træls at skulle omgås et program, man har så
meget brug for, på den måde - så tak for bistand til at afhjælpe problemet,
der først er opstået inden for det seneste par uger (jeg har haft det i brug
i et par måneder.

Claus S.

Fra : pre

Dato : 30-10-01 19:11

Det kunne f. eks være Outlook Journal, der har travlt med at registrere Gud
og Hvermand. Op til 11 forskellige typer, inkl. Word, Access, PP, Excel og
hele Outlook gennemgås, hvis ikke funktionen er slået fra.
pre

Fra : Claus Sørensen

Dato : 30-10-01 22:13

Jeg tror ikke, den funktion er slået til...!?