Næste dss fest - program, menu og endelig ~
Fra : Vanillepigen

Dato : 30-10-01 13:31

Hej alle skribenter, gamle og *især* nye.

På opfordring fra Peder og Bo sender jeg dette indlæg som en endelig
reminder om den næste dss-fest.

Denne foregår hos min kæreste (Mark T. Gazel) og mig d. lørdag 10. november
2001. Vi spiser kl ca. 19 men folk plejer at dukke op fra ved 16-tiden
afhængigt af hvor de kommer fra og hvornår tog etc. ankommer. Festerne varer
som regel ud på de små timer.

Vi bor på Vesterbro i København. (Du får yderligere oplysninger om adresse
og telefonnummer ved tilmelding(1)). Men jeg kan fortælle, at bus 10, 16 og
3 , samt S-linie B og C går næsten til døren.

Der er mulighed for at sove her, men du skal selv medbringe underlag,
sovepose etc. Ellers skal du (nok) slås med Peder om vores sofa. Jeg vil
gerne have besked om dette ved tilmelding.

Menuen består af: (Ret til ændringer forbeholdes)

Roastbeef m. flødekartofler, flutes og salat.
Til dessert pære - og æbletærte m. flødeskum og cremefraiche, samt kaffe og
irish coffee.

Der vil blive indkøbt øl og et begrænset antal flasker rødvin til maden.
Øvrige drikkevarer bedes I selv sørge for. Hvilket er ret nemt eftersom
samtlige døgnere sælger hele natten. Det nærmeste supermarked lukker klokken
17.00.

Udgifter til maden deles ligeligt, samt der betales for antal konsumeret øl
og vin.

Hvis du er vegetar bedes du oplyse dette ved tilmelding, så vi kan finde på
nogle alternativt.

Programmet består af det vi nu finder på - men først og fremmest hygge,
snak, spise, drikke, musik og dans evt forskellige former for selskabslege
(hvis I kender nogle). Programmet er altså først og fremmest op til os selv
og det der nu er lyst til. Jeg sender hermed en varm opfrodring til jer nye
skribenter om at dukke op!!!

Endelig tilmelding til kristine@gazel.dk senest onsdag d. 7. november.

Indtil videre har jeg endelige tilmeldinger fra Peder, Bo, Bente og Carsten,
samt Hanne og Henning.

Knus og på gensyn fra Kristine.

(1) I lyset af Søs' seneste erfaringer forbeholder vi os ret til at gå med
disse kort tæt ind til livet i dette forum.
--
---
kristine@gazel.dk