kødbensrester
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 30-10-01 10:44

Jeg kom lige til at tænke på at når min hund spiser kødben så tager jeg
altid den lille stump "det sidste af kødbenet" fra ham for at han ikke skal
blive kvalt når han prøver at sluge det ,han er nemlig helt vild med at
sluge det sidste,

Men det bliver til rigtig mange kødbensstumper og så tænkte jeg gad vide om
man ikke selv kan lave nogle nye store kødben ud af stumperne ?

Ved nogen hvordan de laver kødben ? det må vel blive smeltet sammen på en
måde ?
måske man kunne lave en "kødbensform" ?

Det kunne jo være meget sjovt selv at lave et kæmpekødben til hunden har
nogen prøvet det ?

Fra : Ole

Dato : 31-10-01 00:29

øhhhhhhhhh ........................ vi andre får bare et stort kødben
foræret hos slagteren

Ole

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:%zuD7.3087$Ip2.61132@news010.worldonline.dk...

Fra : Pia

Dato : 31-10-01 07:51

jeg tror han/hun mener hudben?

:Pia

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 31-10-01 08:52

Ja hudben ! et rigtigt kødben syntes jeg personligt lugter lidt for meget og
da jeg har gulvtæppe i stuen har jeg kun prøvet det en gang da lugten og
fedtet hang fast i gulvtæppet en det er jo heller ikke fordi at de er
så voldsomt dyre"hudbenene"når man køber 10 af gangen jeg
tror bare at det kunne være meget sjovt selv at prøve at lave et stort et