winME langsom med IE6.0
Fra : G42

Dato : 30-10-01 10:26

Jeg har installeret winME og Internet Explorer 6.0.
Jeg har en meget hurtig internet forbindelse.
Men IE6 er utrolig langsom med at loade en side på nettet,
hvordan får man det til at kører hurtigere.
Jeg har masser af RAM, og HD'en er også hurtig med masser af plads.

Gugge

Fra : webjensen

Dato : 30-10-01 11:46

"G42" <gugge@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan får man det til at kører hurtigere.
> Jeg har masser af RAM, og HD'en er også hurtig med masser af plads.

Og så har du også NAV til at køre i baggrunden?

mvh
webjensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-01 12:30

Tue, 30 Oct 2001 10:26:18 +0100, skrev "G42" <gugge@image.dk>:

>Men IE6 er utrolig langsom med at loade en side på nettet,

Har du Norton Antivirus installeret?

Det er den, der sløver.
For at den bliver hurtigere er det noget at du slå scanning for
javascript fra.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : G42

Dato : 30-10-01 22:04

Jeps du har ret, jeg har Norton til at kører.
Er det bare javascript scanning der skal slås fra.???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-10-01 00:52

Tue, 30 Oct 2001 22:04:00 +0100, skrev "G42" <gugge@image.dk>:

>Jeps du har ret, jeg har Norton til at kører.
>Er det bare javascript scanning der skal slås fra.?

Det skulle hjælpe, iflg. indlæg i news:dk.edb.system.ms-windows,
skulle det også sommetider hjælpe, at afinstallere NAV og så
installere den igen,

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-01 17:44

> Har du Norton Antivirus installeret?
>
> Det er den, der sløver.
> For at den bliver hurtigere er det noget at du slå scanning for
> javascript fra.

Hej Knud,

ved du hvor man slår det fra ?

Jeg bruger NAV 7.07.23D, en opdateret version af 2000'eren.

Mvh.
Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-01 18:29

Tue, 6 Nov 2001 17:43:31 +0100, skrev "Mikael Nørrelund
Andersen" <noerrelund@pc.dk>:

>ved du hvor man slår det fra ?

Nej, jeg bruger ikke NAV, kender kun svaret fra andre, at det
skulle være årsag til problemet.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-01 19:10

> Nej, jeg bruger ikke NAV, kender kun svaret fra
> andre, at det skulle være årsag til problemet.

OK, takker alligevel.

/Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-01 23:04

Tue, 6 Nov 2001 19:09:53 +0100, skrev "Mikael Nørrelund
Andersen" <noerrelund@pc.dk>:

>OK, takker alligevel.

Måske andre kan, hvis de kommer forbi.

Men kan du ikke finde stedet, hvor du slår det fra, så prøv i
news:dk.edb.system.ms-windows om der skulle være nogen der, der
ved det.

Fra : Jan

Dato : 07-11-01 21:36

Hej

Prøve at gå ind i Options
System
Script blocking

vh
Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-11-01 21:46

> Prøve at gå ind i Options
> System
> Script blocking
>
> vh
> Jan

Det er enabled.

Mvh.
Mikael

Fra : Jan

Dato : 07-11-01 21:47

Vi må jo så nok vente til Symantec har løst problemet jf. deres hjemmeside www.symantec.dk
Jeg har forøvrigt også WinMe og IE 6, men har ikke konstateret at det er langsommere end før.

vh
Jan