Bogart om Boondock Saints?
Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 30-10-01 00:53

Hej gruppe,

Jeg har haft set Boondock Saints og synes egentlig det er en ret fed film.
På dr.dk har Bogart tilbage i '99 givet filmen to hatte. Nogen der evt. kan
gengive Ole Michelsens anmeldelse af filmen?

PF tak,
Chris

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-10-01 00:55

Hej!

"C.H.Engelbrecht" wrote:

> Jeg har haft set Boondock Saints og synes egentlig det er en ret fed film.
> På dr.dk har Bogart tilbage i '99 givet filmen to hatte. Nogen der evt. kan
> gengive Ole Michelsens anmeldelse af filmen?

Den vil du sikkert ikke høre alligevel

Personligt synes jeg den er _råsej_. Aldrig før har "helte" været så cool på
film! :)

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 31-10-01 02:08

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BDDEC5B.871D7375@kampsax.dtu.dk...
> Hej!

kan

> Den vil du sikkert ikke høre alligevel

Er der nogen der evt. har fundet på at samle alle mandens anmeldelser af
film på nettet? (Et stille håb...)

Fra : Zurfer

Dato : 31-10-01 18:50

> Er der nogen der evt. har fundet på at samle alle mandens anmeldelser af
> film på nettet? (Et stille håb...)

www.dr.dk/bogart ...her er da en start...

Kenneth

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 02-11-01 00:49

Ja, men dr.dk sletter hans anmeldelser med tiden (ikke nok plads,
velsagtens). Nu har jeg ret stor respekt for mandens anmeldelser (til trods
for at jeg langt fra er enig i dem alle), så jeg gad nok vide hvad han har
sagt om lige dette stykke jult, som jeg er vildt begejstret over. -chris

Zurfer <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9rpdkk$k02$1@news.cybercity.dk...

Fra : Stoner

Dato : 01-11-01 17:00

C.H.Engelbrecht <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> [...]
kan
> gengive Ole Michelsens anmeldelse af filmen?

Set den første gang der den udkom på video og købt den lige efter, en fed
film har set den masser af gange uden at blive træt af den.
efter min mening en af det bedste 90ernes action film.
Den skal ses hvis du er til tarantino film.

mhv
Stoner