hvad hedder Postbudet originalt og hvor ka~
Fra : Spiffler

Dato : 30-10-01 00:09

jeg vil gerne vide hvad Postbudet hedder originalt på italiensk og hvor jeg
kan købe den. Jeg ledte efter den på IMDB men kendte ikke dens originale
eller engelske titel...det lader til at den ikke hedder the Postman som man
kunne tro. Jeg ved blot at den er fra italien og ca 1997. Det er virkelig en
fantastisk film jeg må købe...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-10-01 00:22

Hej!

Spiffler wrote:

> [...]
> kunne tro. Jeg ved blot at den er fra italien og ca 1997. Det er virkelig en

Den hedder "Il Postino" (http://us.imdb.com/Title?0110877). Fremragende film
imho.

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!