::sitecheck:: now with URL
Fra : Reinert

Dato : 29-10-01 21:39

> a url would be nice!

i fell extremely stupid now, very, *blush* here it is:
http://www.ninepm.net/hus

Fra : Mickey

Dato : 30-10-01 15:25

"Reinert" <morten.korsboen@c2i.net> skrev i en meddelelse

> i fell extremely stupid now, very, *blush* here it is:
> http://www.ninepm.net/hus

well, wrong group - again!

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Emil

Dato : 30-10-01 18:59

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in news:9rmd8p$m5d$1@egon.worldonline.dk:

> well, wrong group - again!

Da han sendte den 2. besked havde han jo ikke fået jopa's henstilling, så
slap dog lidt af!

--
*/Emil

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 30-10-01 19:09

"Emil" <emil@mailpusher.zom> skrev

> Da han sendte den 2. besked havde han jo ikke fået jopa's henstilling, så
> slap dog lidt af!

Det er rigtig dårlig kotyme blot at poste løs i mange grupper - specielt
uden at x-poste. Enten prøver manden at spamme, eller også er han ovenud
desperat.

fut: news:dk.admin.netikette

> */Emil

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Reinert

Dato : 31-10-01 00:27

> Det er rigtig dårlig kotyme blot at poste løs i mange grupper - specielt
> uden at x-poste. Enten prøver manden at spamme, eller også er han ovenud
> desperat.

Kasper, kan du konkludere med at jeg enten er en spammer eller desperat?
Er det det du mener med ditt innlegg? Er det din mening?

Reinert.

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 31-10-01 00:46

> Kasper, kan du konkludere med at jeg enten er en spammer eller desperat?
> Er det det du mener med ditt innlegg? Er det din mening?

Når du poster i flere grupper; Ja. Jeg kan ikke umiddelbart komme på andre
åbenlyse motiver til du skulle poste i flere grupper. Men, det er ligemeget
nu. Du har fået vejledning til den korrekte gruppe og det er det vigtigste.

Har du spørgsmål vedr. det danske usenet kan du kigge på
http://www.usenet.dk eller spørge i gruppen: news:dk.velkommen

> Reinert.

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Reinert

Dato : 31-10-01 00:45

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i melding
> [...]
ligemeget
> nu. Du har fået vejledning til den korrekte gruppe og det er det

det er jeg enig i, og det er jo egentlig alt jeg trengte å vite. at jeg
poster i flere grupper skyldes kanskje uvitenhet, jeg er forholdsvis ny på
newsgroups.

> Har du spørgsmål vedr. det danske usenet kan du kigge på
> http://www.usenet.dk eller spørge i gruppen: news:dk.velkommen

takker :)

Reinert.

Fra : Mickey

Dato : 30-10-01 19:28

"Emil" <emil@mailpusher.zom> skrev i en meddelelse
> "Mickey" <news002@susie.dk> wrote in

> Da han sendte den 2. besked havde han jo ikke fået jopa's henstilling, så
> slap dog lidt af!

hva snakker du om dit sure gespenst ???
Jeg er er da ærlig talt ligeglad, jeg havde heller ikke fået jopa's
henstilling så hvis du nu slappede lidt af ik ?

Fra : Emil

Dato : 31-10-01 00:20

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in news:9rmrjj$tjt$1@egon.worldonline.dk:

> Jeg er er da ærlig talt ligeglad, jeg havde heller ikke fået jopa's
> henstilling
De er da underligt eftersom du postede en lille dag efter hans besked.

> så hvis du nu slappede lidt af ik ?
Jeg slapper glimrende af mens jeg sidder og overvejer hvordan man kan
indsætte diplomatiske vendinger i dit indlæg..

--
*/Emil

Fra : Mickey

Dato : 31-10-01 12:29

> De er da underligt eftersom du postede en lille dag efter hans besked.

måske jeg ikke kiggede i den tråd ??

> Jeg slapper glimrende af mens jeg sidder og overvejer hvordan man kan
> indsætte diplomatiske vendinger i dit indlæg..

hehe, det sku nok ku lade sig gøre, evt. ved at tilsætte dem så de omformer
sætningerne lidt ;)

Fra : Emil

Dato : 31-10-01 17:20

> måske jeg ikke kiggede i den tråd ??
Det ville være en god ide at gøre det.. Det hjælper jo ikke at skælde folk
ud for det samme 2 gange, når de ikke har haft en mulighed for at forbedre
sig :P

> hehe, det sku nok ku lade sig gøre, evt. ved at tilsætte dem så de
> omformer sætningerne lidt ;)

Jeg arbejder på det

--
*/Emil