Redhat 6.2 & TDC BB
Fra : Carsten

Dato : 29-10-01 21:10

Hello world \n

Jeg har lige fået en TDC BB adsl og bruger den lige nu på min Win98 med DHCP.

Jeg har en RH6.2 PC med 2 netkort i , men kan ikke få den til at få en IP addr via DHCP , hvis jeg booter den i WIN98 virker den
fint !!!

Er der probs med RH6.2 & DHCP ????

Er lige ved at hente 2 iso's med RH 7.2 , håber det måske løser problemet , men det er nu alligevel list "Spooky" at jeg ikk kan få
det til at virke under 6.2

Hilsen
Carsten

Ps: Der står 5 e-mail addr. følger med til BB , men det er "Løgn" , der er en POP3 account og mulighed for 4 aliases til den samme
mailboks , det var hvad jeg fik at vide da jeg ringede til support. THIS SUCKS BIG TIME