Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En ny fodboldserie
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 29-10-01 19:43

HFK Sønderjylland vs. AC Horsens den 28. okt.

Nikon F-50 med Nikkor 70-300mm 4-5.6 og Sigma 24mm 1.8.

http://www.friserverplads.dk/hfkfoto01/011028_hfk_horsens/index.htm

eller via forsiden

http://hfkfoto.dk3.com

Vh.
Jacob W. Jensen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-10-01 23:39

"Jacob W. Jensen" wrote:

> HFK Sønderjylland vs. AC Horsens den 28. okt.

Bare fede skud - tak for kikket...:)

Fra : Lars

Dato : 30-10-01 06:37

"Jacob W. Jensen" <jensen@SLETjacobwaage.dk> skrev i en meddelelse
> HFK Sønderjylland vs. AC Horsens den 28. okt.
>
> Nikon F-50 med Nikkor 70-300mm 4-5.6 og Sigma 24mm 1.8.
>
> http://www.friserverplads.dk/hfkfoto01/011028_hfk_horsens/index.htm

Hej Jacob
Det er du sluppet rigtigt godt fra, der er aktion i dine billeder.

Lars

Fra : Rene

Dato : 30-10-01 10:03

Flotte fotos. Er du professionel ???

MVH

--
René

Jacob W. Jensen <jensen@SLETjacobwaage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9rk88e$3pn$1@egon.worldonline.dk...

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 30-10-01 14:48

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Flotte fotos. Er du professionel ???

Det er nok så meget sagt, idet jeg pt. går på gymnasiet. Men jeg har haft
arbejde som tv-fotograf og freelance stillfotograf i efterhånden
nogle år. Mest af alt fotograferer jeg dog fordi jeg synes det er sjovt.

Vh.
Jacob W. Jensen
http://www.friserverplads.dk/hfkfoto01/011028_hfk_horsens/index.htm

Fra : Rene

Dato : 30-10-01 14:55

Du laver spændende billeder. Godt gået

Rene
Jacob W. Jensen <jensen@SLETjacobwaage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9rmb9e$l6r$1@egon.worldonline.dk...

Fra : Lehd

Dato : 30-10-01 16:00

Hej Jacob
Jeg har ikke en dyt forstand på fodbold, men dine billeder er rigtigt gode.
Jeg kunne nu bedre lide dit foto i regnvejr, og dine badebilleder.
Sjovt nok så har jeg ikke set dem længe, men de er på nethinden, det må da
være fordi de var bevaringsværdige ) har du dem liggende endnu ? og hvor
?
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 30-10-01 16:08

"Lehd" <lehd@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne nu bedre lide dit foto i regnvejr, og dine badebilleder.
> Sjovt nok så har jeg ikke set dem længe, men de er på nethinden, det må da
> være fordi de var bevaringsværdige ) har du dem liggende endnu ?

Det har jeg.

> og hvor

Se, dét er snarere spørgsmålet. På en eller anden cd skulle de gerne
være og nogen af dem ligger stadig på nettet, omend noget rodet.

Jeg undlader at poste noget link til billederne lige nu, for en del
af dem er blevet slettet pga. pladsmangel på webhotellet. Når jeg
får lagt billederne online igen skal jeg nok poste et link.

--
Vh.
Jacob W. Jensen

Fra : Lehd

Dato : 30-10-01 17:38

Hej Jacob
Tak skal du have, når man tænker på hvor mange billeder man har kikket på i
den mellemlæggende tid

Du var faktisk inspiration til mit regnvejsfoto
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=21

Hilsen Kirsten