Microsoft Personal Webserver
Fra : kmb

Dato : 29-10-01 19:30

Jeg har ladet mig fortælle at Personal webserver kan håndtere
Frontpage Server Extensions, men har ikke fået det til at virke.
Kan nogen hjælpe mig?

Mvh. KMB

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 30-10-01 18:20

Hvad er det der ikke virker, installationen fra win98 cd giver normalt ingen
problemer.

Nils

Fra : kmb

Dato : 30-10-01 20:28

Jeg kan ikke få min formular og andet stuff der kræver server extensions til at
virke!

Mvh. kmb

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 05-11-01 00:29

> Jeg har ladet mig fortælle at Personal webserver kan håndtere
> Frontpage Server Extensions, men har ikke fået det til at virke.

Har du sikret dig at dit websted rent faktisk kører på din server (PWS)?
Du kan tjekke det nemt ved at oprette et nyt websted. I feltet til højre
hvor du navngiver dit websted, skal der så stå noget i stil med:
http://din-pc´s-navn/my-web1

Gør der ikke det, så prøv selv at skrive det.

/Kasper K