Netkort til fiber
Fra : Nicolai

Dato : 29-10-01 18:58

Hej gruppe..

Kan man få netkort, som er beregnet til at stikke fiber direkte ind i det?
Og hvor henne, hvis ja?.

Nicolai

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 29-10-01 19:14

Hej Nicolai

Ja det kan man godt
prøv www.edbpriser.dk

/Thomas Nielen
www.tdn.dk - IT Sikkerhed

Fra : Jochke

Dato : 29-10-01 19:17

Jepper.....har set nogen hos Zitech ( www.zitech.dk )
Koster bare en halv bondegård....

/Jochke

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 29-10-01 20:00

"Jochke" <jochke@jochke.dk> wrote:

> Jepper.....har set nogen hos Zitech ( www.zitech.dk )
> Koster bare en halv bondegård....

495.- med moms får du da ikke meget bondegård for...

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Dan Mortensen

Dato : 29-10-01 20:01

On Mon, 29 Oct 2001 19:17:07 +0100, "Jochke" <jochke@jochke.dk> wrote:

>Jepper.....har set nogen hos Zitech ( www.zitech.dk )
>Koster bare en halv bondegård....
>
>/Jochke

Hvor mange skal du bruge? Skal det være med ST eller SC connector?

Jeg har et par stykker 100Mbit/s med SC-connector liggende (helt nye i
org. indpakning).Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad for et
mærke det er, men det kan jeg finde ud af hvis det har intr. Pris?
Hmmm, giv et bud!

/Dan MOrtensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-10-01 20:11

"Dan Mortensen" <bakken@pc.dk> wrote in message

> [...]
> org. indpakning).Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad for et
> mærke det er, men det kan jeg finde ud af hvis det har intr. Pris?

Patch kablerne er dog rimelig dyre.... Bla. pga selve connecteringen.. Som
er halvdyr at lave.

Fra : Nicolai

Dato : 29-10-01 20:20

> [...]
> org. indpakning).Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad for et
> mærke det er, men det kan jeg finde ud af hvis det har intr. Pris?

Jeg står faktisk ikke og skal bruge dem. Det var mere i forhold til et valg
mellem 2 typer netværk. Men ellers tak..

> /Dan MOrtensen

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 29-10-01 20:19

Tak for hjælpen alle sammen..

Nicolai

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-10-01 22:43

On Mon, 29 Oct 2001 18:58:05 +0100, "Nicolai" <news28@ofir.dk>
wrote:

> Kan man få netkort, som er beregnet til at stikke fiber direkte ind i det?

Ja, det gives både i 10, 100 og 1000 Mbps ethernet samt diverse
andre former for netværk.

Prisen er typisk noget over, hvad et tilsvarende kobber-netkort
koster, og porten i den anden ende (switch or whatever) er typisk
meget over, hvad tilsvarende kobber-porte koster.

> Og hvor henne, hvis ja?.

Hos enhver velassorteret pc-pusher derude.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/