Stofa Net + FP2000
Fra : Skipper

Dato : 29-10-01 17:40

Er der nogen der ved hvordan Stofanet og FP2000 kører sammen, og om
hjemmeside understøtter FP2000 formularer ?

Skipper

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 29-10-01 23:11

"Skipper" <ibpihl@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvordan Stofanet og FP2000 kører sammen, og om
> hjemmeside understøtter FP2000 formularer ?

fint -

Pia
www.fallohide.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-01 00:11

Mon, 29 Oct 2001 23:10:46 +0100, skrev "Pia Palmblad Wright"
<fallohide@mail1.stofanet.dk>:

>fint -

Spørgsmålet er vel nærmere om de understøtter FP extensions.

Jeg tror ikke, at de gør det, men ved det ikke, men ved du det?
--
med venlig hilsen
Knud