www.telmore.dk i IE6 / WinXP
Fra : Anon

Dato : 29-10-01 15:48

Nogen der har fået det til at virke?
Jeg måtte købe flere minutter inde fra arb idag, fordi den ikke åbner herhjemme?

--
Anon

To reply remove "SPAMMER"...

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-10-01 15:57

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> Nogen der har fået det til at virke?
> Jeg måtte købe flere minutter inde fra arb idag, fordi den ikke åbner
herhjemme?

Det kører fint med IE6.2600 på win2k.

Prøv evt. at gøre dette:
Start->Control panel->Network and Internet Connections
Klik Internet options
Vælg "Privacy"
Vælg "Advanced"
Vælg "Always allow session cookies"
Klik "Ok"

Aner ikke om det har effekt, da jeg sidder på en 2k maskine, men det virkede
for mig på en XP maskine i forbindelse med en anden hjemmeside med cookies.

Flemming

Fra : Anon

Dato : 29-10-01 17:30

> [...]
> for mig på en XP maskine i forbindelse med en anden hjemmeside med cookies.

Fint forslag - det skulle jo løse problemet med prc-data.dk

Men jeg kommer slet ikke ind på siden?