The Virgin Suicides
Fra : Spiffler

Dato : 29-10-01 15:08

Er der nogen som har set the Virgin Suicides herinde? Jeg selv synes filmen
er vildt god, en af de bedste ungdomsfilm jeg har set. Jeg blev godt nok
lidt forvirret da jeg troede at ham den seje som lægger an på pigerne til
festen var blevet til Trip Fontaine (altså ham som Lux (Kirsten Dunst) er
sammen med senere). Dette var jo alligevel ikke tilfældet...underligt vi
ikke hører mere til ham...men var det så ham indvandreren med solbrillerne
som hoppede ud fra taget som var Trip Fontaine?
I øvrigt spiller Kirsten Dunst fantastisk godt...

Fra : Jeppe Møller

Dato : 29-10-01 16:49

Jeg vil nu ikke kalde Virgin Sui... for en ungdomsfilm, nok nærmere et
drama.
Den handler overraskende nok om en flok teenagetøser der begår
selvmord- det er ikke spoiler at sige det.
Det hele bliver tilgengæld iagttaget lidt udefra af 3 af gadens drenge
som er de egentlige hovedpersoner (?).

Personligt var jeg ikke så vild med filmen da jeg både havde svært ved
at se hvad den ville fortælle, og det gennemgående plot liodt vagt-
der sker nogle ting, men jeg synes ikke det hænger sammen som en
helhed.

Men hvis du er tvivl om du skal se den- så se den, jeg tror det er en
hader-elsker film.

også er teenage piger jo ikke det værste at se på...

jaja
/Jeppe