Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilket digital kamera?
Fra : Nicky Precht

Dato : 29-10-01 12:39

Jeg har nogen krav til kamera'et, men udover det, så ved jeg ikke så meget om det og kan heller ikke finde det på nettet :(

Hvis nogen kan hjælpe mig lidt...

Det skal kunne holde til at blive tabt i en vandpyt.
Det skal skal have 3 Megapixels opløsning (mindst)
Det skal være let
Det skal ikke nødvendigvis kunne bruges som webcam...
Prisen skal ligge på max 7-8.000 kr.

Send venligst svarene til nip@delights.dk (min hjemmeaddresse)

På forhånd tak
Venlig Hilsen
Nicky Precht

Fra : Per F Andersen

Dato : 29-10-01 16:27

> Send venligst svarene til nip@delights.dk (min hjemmeaddresse)

Meningen med denne gruppe, og øvrige grupper på Usenet, er at man skal
hjælpe hinanden, og det på sådan en måde, at andre også kan få glæde af det!
Derfor er det nok ikke lige sagen, at bede om at få svar privat.
Spørgsmål som dit er stillet dusinvis af gange, så du kan måske få udbytte
af et gennemse denne nyhedsgruppe!

mvh Per

-----
Se mine Indiensbilleder på http://www.worldonline.dk/~perfa
http://www.grafolog.dk

Fra : Lars

Dato : 29-10-01 16:54

"Per F Andersen" <perfa@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Derfor er det nok ikke lige sagen, at bede om at få svar privat.
> Spørgsmål som dit er stillet dusinvis af gange, så du kan måske få udbytte

Jeg har ikke set nogen der tåler en tur i vandpytter !!!
Venligt Lars

Fra : KASO

Dato : 30-10-01 15:05

> Jeg har ikke set nogen der tåler en tur i vandpytter !!!
> Venligt Lars

Olympus har vandtætte huse til en del af deres digitalkameraer. Det
kunne være en løsning. Check deres hjemmeside! (www.olympus.dk)

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-10-01 19:32

"Nicky Precht" <nicky.precht@stibo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skal skal have 3 Megapixels opløsning (mindst)
> Det skal være let
> Det skal ikke nødvendigvis kunne bruges som webcam...
*********************************

Findes ikke.
Slet ikke til 8000,-
Ikke vandtæt...
Og da slet ikke med 3 MP.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 30-10-01 09:10

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Nicky Precht" <nicky.precht@stibo.dk> skrev i en meddelelse
> om det og kan heller ikke finde det på nettet :(

> [...]

Hvis du lader være med at smide det i vandpytter. Så skulle du
tage og købe et Nikon Coolpi 995 eller Nikon Coolpix 5000 (når
det kommer)

De er nok uden tvivl nogle af de bedste i det prisleje.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Hans C. Jensen

Dato : 30-10-01 16:15

Olympus C3000 sælges til lige under 6000.-
Det er nemt og lige til at bruge - men vandtæt er det ikke der må du købe en
itui der gør det vandtæt.

Mvh Hans