Skærme
Fijala 3554
Samsung TFT 171B - OK skærm, eller ?
Fra : Jensn

Dato : 29-10-01 10:51

Hej

Er der nogen her som har erfaringer med Samsung's TFT 171B
monitor (17")

Jeg overvejer at købe sådan en i sort - men ville først lige høre
her om der er nogen som mener at jeg absolut bør købe noget andet

Mvh.
Jensn

Fra : Jensn

Dato : 29-10-01 11:16

Hej

Jeg glemte lige at ADI S710 også er inde i overvejelserne

Den er trods alt lidt billigere - desværre fåes den bare ikke i sort

Mvh.
Jensn

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 29-10-01 11:24

Hej

Sådan en har jeg lige fået mig - sikke en drøm. Jeg må indrømme at jeg
har svært ved at se hvordan en skærm skulle kunne blive bedre.

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-11-01 12:11

Jensn skrev i meddelelsen ...
>Hej
>
>Jeg glemte lige at ADI S710 også er inde i overvejelserne
>
>Den er trods alt lidt billigere - desværre fåes den bare ikke i sort

Jeg så på et tidspunkt et billede af 2 viewsonic (eller hvad det mæørke med
de to papegøjer nu hedder fladskærme, hvor den ene var hvid og den anden
sort. Samme model. Den hvide var godkendt til det der TCO ( eller noget
lign. ), men den sorte var ikke, alene pga. den var sort og ikke var så
"god" at arbejde ved..

Jeg sidder dog selv med noget sort skærm lige nu, og det irritere mig ikke..

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.