Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoforums
Fra : Svend

Dato : 29-10-01 10:41

-- Er der nogen af jer der kender til de forskellige fotoforums der findes
???

Jeg kan anbefale :

http://www.fotosidan.se/
http://www.photocritique.net/
http://www.photoforum.ru/
http://www.photo.net/
http://www.usefilm.com/
http://www.fotokritik.dk/
http://www.shuttercity.com/
http://www.eurofoto.no/

De 2 understående er kun for "kvæulanter" der synes det er sjovt at give
hinanden dårlige votes, og svine hinanden til (min opfattelse).

http://www.foto.no/
http://www.photoblink.com/

KENDER I ELLERS TIL NOGEN (engelsk sproget)?????

Fra : Lars

Dato : 29-10-01 15:12

Har du brug for flere ????

Fra : Rene

Dato : 29-10-01 15:22

Ja !! )
--
René Asmussen
http://www.rene.asmussen.as

Fra : Lars

Dato : 29-10-01 16:52

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Ja !! )
> --
> René Asmussen
> http://www.rene.asmussen.as
> ross@cool.dk

Hej
Jeg kender ikke så mange som du gør, og hvordan får man tid til at deltage
på alle disse ?
Jeg syntes det kniber med tiden bare til at fotografere.
venligst Lars

Fra : Rene

Dato : 29-10-01 17:06

he he, der har du ret. Jeg har sgu´ heller ikke tiden til det. Men ville
bare gerne se hvad der rører sig så man kan finde inspiration, til sine
fremtidige "værker"

MVH

--
René