priser på mobiltelefoner
Fra : kim

Dato : 29-10-01 10:04

Hej

Hvor her på nette kan man købe billig mobiltelefoner uden at skal binde til
et telefonselskab
Jeg hat lige fået reklamer fra Tele Danmark og priser er

Nokia 8310 3,499

Nokia 3310 1,199

Nokia 3330 1,399

Ericsson T65 2,229

Kan det fås billiger eller er det prisen uden Lås

--
( )( )
( '.' )

Fra : Claus Rolsted

Dato : 29-10-01 11:18

"kim" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nokia 3330 1,399
>
> Ericsson T65 2,229
>
> Kan det fås billiger eller er det prisen uden Lås

Tjaaaaaeh, Telmore tager 1195,- for N3310,
2295,- for N6210 og
3695,- for N8310 - og alle sammen er uden sim-lås og excl.
leveringsomkostninger (68,50 kr)........

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-10-01 23:19

Hej

"kim" <kim7@esenet.dk> wrote:

> [...]
>et telefonselskab
>Jeg hat lige fået reklamer fra Tele Danmark og priser er

CUT

Ovennævnte priser fra TDC gælder kun ved samtidigt oprettelse af abb. !

Iøvrigt noget 'lusket' noget !, TDC har ifølge fagpressen meldt ud at de
fra og med Mandag i sidste uge ikke længere ydr tilskud til
mobiltelefoner, og her ugen efter udsender de et blad med priser som kun
gælder ved oprett. af abb. altså med tilskud/binding. - Ok, måske det
skyldes produktionstiden på annoncebladet...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-10-01 01:40

Ole Rasmussen <dont@mailme.net> wrote:

[snip]
> [...]
>gælder ved oprett. af abb. altså med tilskud/binding. - Ok, måske det
>skyldes produktionstiden på annoncebladet...

Jeg talte med en sælger i Fona 2000 i lørdags - en sælger er måske ikke det
mest troværdige, man kan finde, men han lød ellers til at vide, hvad han talte
om - Han sagde, at der findes flere typer tilskud, og at det kun var den ene
type, som var stoppet (kan ikke huske navnet).

Peter