T28 stendød
Fra : Anders fra Herlev

Dato : 28-10-01 20:29

Jeg har en t28 som er stendød.
Jeg har kommet til at flashe softwaren ned fra t18 istedet for.
Det var min kammera der sagde det var til en t28, gjorde jeg det med det
samme.
Han havde bare læst forkert, da han havde hentet den ned.
Nu kan jeg ikke overføre den rigtige software da min mobil ikke vil starte
ved at holde on i bund.
Er der nogen der har nogen forslag til hvordan jeg kan redde den.
Eller er den bare færdig

Fra : Fischer

Dato : 28-10-01 20:52

> Nu kan jeg ikke overføre den rigtige software da min mobil ikke
> vil starte ved at holde on i bund.
> Er der nogen der har nogen forslag til hvordan jeg kan redde den.
> Eller er den bare færdig

Det er logisk nok at du ikke kan tænde den, men kan du heller ikke flashe
den igen?
Jeg synes det er mærkeligt, at flashloader softwaren skulle være smadret af
at flashe med forkert SW?

*Fischer

Fra : Anders fra Herlev

Dato : 29-10-01 18:19

Det kan jeg hellere ikke forstå.
Når jeg mener at jeg ikke kan tænde den, er det fordi at når jeg forsøger at
kægge ny sW ind, så står at telefonen ikke reagere, men jeg holder on i
bund

Fischer <express@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HlZC7.241$7N2.5305@news.get2net.dk...

Fra : lyngeled

Dato : 18-12-01 14:20

Hej
Jeg har lidt samme problem, jeg tror bare mit program fjernede softwaren
og så ikke kunne finde en at lægge op (det er måske helt forkert
opfattet jeg er lidt i tvivl)
Programmet sagde til sidst : Image File Not Exist! og så kom den ikke
videre.
Men det er det samme problem som dit når programmer som skal flashe
siger : Press <NO> for short time! , og programmet siger "Time Out!" ,
selvom der trykkes på No.
Hvad program og flash bruger du egentlig?

http://www.kandu.dk/