Skærme
Fijala 3554
Misfarvet skærm
Fra : Jesper Splidsboel

Dato : 28-10-01 20:50

Billedet på min skærm(19" HP A4575A) er blevet misfarvet i den ene side, som
nok skyldes et et par små højtalere har ligget op af den i et par
dage(DUMT!!!). Kan man gøre noget ved problemet ? Jeg har prøvet
DEGAUSS-knappen flere gange og det hjalp lidt. Kan det fjernes helt ?

Jesper

Fra : Schultz Consult [Ren~

Dato : 29-10-01 19:45

"Jesper Splidsboel" <jms@nork.auc.dk> wrote in message
> [...]
> dage(DUMT!!!). Kan man gøre noget ved problemet ? Jeg har prøvet
> DEGAUSS-knappen flere gange og det hjalp lidt. Kan det fjernes helt ?
Man kan vist godt rette op på sådanne skader, med en special magnetstang som
din tv-forhandler sikkert ligger inde med, men du skal sikkert have ham til
at gøre det, da det e lidt besværeligt, det er i hvert fald min erfaring...
Men ellers har jeg haft held med at knalde den en på siden efter den har
været tændt i et par timer, så holdt det op på min skærm... men jeg ville nu
no snakke med min TV mand hvis jeg var dig...

Med venlig hilsen
René Madsen
Schultz Consult
Din IT Leverandø