En lidt mere positiv historie :-)
Fra : Helle Andersen

Dato : 28-10-01 13:27

Oven i den triste historie om de kasserede
misser, fik jeg lyst til at fortælle lidt om nogle
misser, der forhåbentlig får en bedre skæbne,
selvom det er mod alle odds. Vi er i hvert fald nået
et lille stykke af vejen nu.

Jeg har skrevet om det på min hjemmeside, så
efter som jeg ikke gider at gentage mig selv får
I blot linket: http://home19.inet.tele.dk/kat/vildkat.htm

--
Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 28-10-01 15:14

Hvor er det rart at høre oven på de efterhånden mange triste historier vi
har hørt på det sidste. Håber at alle misserne får nyt hjem og at i får
penge nok til at få mormissen neutraliseret....

Camilla Christiansen
www.snabe.dk/camilla

Fra : Kate

Dato : 28-10-01 17:24

> Jeg har skrevet om det på min hjemmeside, så
> efter som jeg ikke gider at gentage mig selv får
> I blot linket: http://home19.inet.tele.dk/kat/vildkat.htm

Hej Helle

Jeg tænkte nok at der ville være noget om Tobias. Har du taget ham
eller har en anden? Jeg bliver stadig helt trist ved synet for han
har Oliwers øjne, synes jeg.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-10-01 17:31

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message news:fiWC7.1565$uG7.366520477@news.orangenet.dk...
> Jeg tænkte nok at der ville være noget om Tobias. Har du taget ham
> eller har en anden? Jeg bliver stadig helt trist ved synet for han
> har Oliwers øjne, synes jeg.

Hej Kate

Han flytter til Brønshøj til en sød pige, der hedder
Louise og en dejlig hankastrat ved navn Elvis, der
er på samme alder, som han selv.

Jeg kunne ikke selv tage Tobias før om ca. 2 pga.
pga. rejseaktivitet i forb. med arbejdet og Louise
kan desuden tilbyde ham mere opmærksomhed
end jeg, der har har 5 katte (+ Namacoola, der er
på ferie, samt et planlagt kuld killinger) og 3
ildere.

Jeg syntes, at det var til Tobias' bedste, at han
kom ud så hurtigt som muligt og hjemmet lød som
det ideelle til ham.
--
Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/