Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.ny-camera.net
Fra : PRESTIJ

Dato : 28-10-01 02:44

Sender ovennævnte fra Tyskland??

Er der nogen som har handlet med dem??
Hvordan er deres leveringstid??

På forhånd tak

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 28-10-01 07:32

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
news:9rfnp0$c09k5$1@ID-101693.news.dfncis.de...
> Sender ovennævnte fra Tyskland??

Står det ikke på deres hjemmeside, ellers har de nok en mail man kan spørge
på..

> Hvordan er deres leveringstid??

Samme svar her...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : Bo Gundersen

Dato : 28-10-01 09:10

PRESTIJ wrote:

> Sender ovennævnte fra Tyskland??

Yep!

> Er der nogen som har handlet med dem??

Ja, jeg har lige faaet min Sony f707 fra dem i fredags :)

> Hvordan er deres leveringstid??

Jeg ventede ca. 6 uger, men det var paa grund af at kameraret ikke var
kommet endnu. Da de modtog kameraret blev det sendt med det samme (sendt
tirsdag, hos mig i dk fredag).

De er ioevrigt utroligt flinke at snakke med, og meget hjaelpsomme.

--
Bo Gundersen
DBA/Developer

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 28-10-01 18:06

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> wrote in news:9rfnp0$c09k5$1@ID-
101693.news.dfncis.de:

> Sender ovennævnte fra Tyskland??
>
> Er der nogen som har handlet med dem??
> Hvordan er deres leveringstid??

Ja, de sender til danmark, og enddag temmeligt hurtigt, og så er de meget
flinke til at svare på spørgsmål og være behjælpelige med at skaffe
specialting mm. mere hjem. Jeg har kun hørt godt om dem.

--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Fra : Erik Christensen

Dato : 03-01-02 21:55

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Sender ovennævnte fra Tyskland??

Ja, pr. efterkrav

> Er der nogen som har handlet med dem??

F.eks mig.

> Hvordan er deres leveringstid??

Har kun erfarring fra et enkelt køb, og det var Canons G2 da
de første kom fra fabrikken, de kunne selvfølgelig ikke sende
før de fik leveret, men jeg blev holdt meget høfligt orienteret
pr. mail, flinke folk efter min mening.

Husk at varen kommer med tysk manual, hvis du ikke bestiller
anderledes.

mvh
Erik