? T68 i grå eller orange ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-10-01 02:32

Jeg er kommet lidt i tvivl - T68 får i en grå version med sølvfarvet
omkring display og i en orange/kobber farvet med guld omkring display.

Jeg købte i sin tid min T39 ud fra farveoplevelsen i butikken - idet
den hvide udgave så lidt pink ud på billderne - men i real life var
den creme hvid - og ikke en pind lyserød.

Det samme kan jo sagtens været tilfældet med T68 - har nogle set begge
farvekombinationer af T68 in real life - og hvad foretrække i så ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Anders HJ

Dato : 28-10-01 04:41

I alle de artikler jeg har læst skrevet af folk der så den på CeBIT skrev de
at de nok foretrak den grå, så man må regne med den er lige så vammel IRL
som den er på billederne. Men det er jo også kun den grå der er ude.

Anders